Mor och dotter:


Just nu ligger jag i sängen och softar lite. En del ska fixas ikväll då vi ska ha barnkalas imorgon mellan kl 17-19. Det sker mycket nu och i helgen ska jag resa bort en kort vilket blir jättekul, skriver mer om det på fredag. Elian leker nede med E och Mormor. Jag känner att den här dagen innehållit mycket trots att dagen känns som den flugit iväg.



Min Mamma och jag idag på Baker Hansen, de har det godaste brödet där. Mamma ska ha matsäck med sig på bussen hem imorgonbitti.


Cappuccino på Kaffepikene ( inte min) och Bröllopsplanering innan dagishämtning... Nu handlar det om småsaker man måste bestämma sig för. Allt ordnar sig och jag tar nu mot slutet tacksamt emot hjälp, orkar inte vara superwoman känner jag. Imorse då vi lämnat Elian sa jag: Just ja jag är ju med barn Mamma!? Hade inte hunnit tänka på det på hela morgonen men två minuter innan jordmor ställde jag om ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du passar jättefint i blått..och speciellt sådär rutigt snyggt =)

2008-08-19 @ 21:20:30
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Josefine

TACK!

2008-08-20 @ 09:57:41
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0