Snart fru...

Nu har vi sett filmen Awake, den var bra men slutet drog ned helhetsbetyget. Det har regnat många dagar nu och prognosen ser inte bra ut denna vecka heller. Men det gör inte så mycket då man ska jobba även fast man såklart blir piggare av sol.

Imorgon ska jag jobba och se hur det går. Min nacke mår inte bra av att sitta stilla och trots att jag har höj- och sänkbart bord så får jag väldigt ont. Ska till barnmorskan / jordmor ( samma som sist) på lunchen imorgon så jag ska prata med henne. Det känns så mysigt att jag vet att jag ska få mäta magen, lyssna på hjärtljud och prata lite bebis :)

Det är iallafall viktigt att jag försöker ta det lungt nu känner jag då jag snabbt mår illa om jag stressar, så jag är nog inte helt i fin form ännu som jag trodde förra veckan men jag är mycket piggare än tidigare. Tur jag har E som kan göra allt jag inte orkar. Om bara veckor är jag hans fru, sista helgen i augusti gifter vi oss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Önskar dig en skön vecka och lycka till med alla de utmaningar du möter!

Kramas lite extra med de kära, fokusera på det som är gott, le och låt dig älskas.

Kram Johanna

2008-08-10 @ 21:18:04
Postat av: Jeanette

2008-08-10 @ 21:30:15
URL: http://minnenimin.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Var visst lite snabb innan, texten kom inte med :)



Ville bara önska dig en bra vecka på jobbet trots ond nacke. Du får tänka dessto mer på bebisen och det stundande bröllopet :)!! Kram

2008-08-10 @ 21:32:02
URL: http://minnenimin.blogg.se/
Postat av: jessica

Ha en skön vecka med jobb och bebismys i magen! Vet inte om jag skrivit det förr men grattis till det kommande bröllopet! Lycka till i fortsättningen. Och ser fram emot att se massor med bilder i bloggen sen ;) Kram

2008-08-10 @ 22:26:21
URL: http://jessicaherrstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Josefine! Jag undrar bara vart det är du jobbar?



Lycka till med allt :)

2008-08-11 @ 19:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0