Vinnaren är.....JOJO!

Nu är jag hemma efter en snabb shopping på ICA och en blomsterbutik. Hittade också några gravidvänliga toppar på Cubus, jag behöver långa linnen och tröjor nu då alla är för korta. Nu ska jag försöka göra det bästa av vårt kontor även fast vi saknar massa förvaring. Steg ett är att rensa min del av garderoberna så att allt som blir för smått under graviditeten rensas bort.

Men först VINNAREN av ORDNING&REDAs fina GUEST&FRIENDSbok.....

Jag har lottat ibland alla som lämnat kommentar med epostadressen i inlägget och vinnaren är:

"Postat av: Jojo

Vilken underbar!
Jag skulle verkligen behöva en gästbok till min lilla studentetta som snart är färdigrenoverad för att bevara alla goa minnen! Att den är rosa gör den ännu bättre :)

Ha en superdag/Jojo

[email protected]

2008-08-13 @ 10:01:25
URL: http://jojoaug.blogg.se/"



STORT GRATTIS, jag hoppas du får massa glädje av den fina gästboken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0