Baka baka liten kaka!


Det blev så goda lussebullar idag och jag ska baka fler i veckan.
Elian tyckte det var kul att baka pepparkakor.






Här kom E hem och fotade bakerskorna!


Elian blev väldigt glad då kära Pappa kom hem efter en hel helg borta.
Här har de nyss lekt på hans rum och då blev det tydligen både hatt och spade som fick följa med ned.


Här ser lussekatterna helt neongula ut!


De fick bra betyg då alla åt många då vi fikade innan kyrkan.
E har nästan käkat upp en påse så jag tror nog att det blir en del bakande innan jul, KUL!

Nu har E lovat mig massage efter en hel helg home alone. Jag och Elian har stormyst men visst är min rygg ond efter en del bärande som jag inte är van vid. TACK för en underbar helg










Kommentarer
Postat av: Emelie

Hei,

tenkte bare spørre hvor du fikk tak i saffran? Vi pleier vanligvis å få tilsendt fra familien i Sverige, siden den er så dyr i Norge, men det har vi ikke fått til i år. Så hvis du har tips på hvor man kan få den litt billigere blir jeg kjempeglad for det! :)

Må også få si igjen hvor bra du ser ut som gravid - ordentlig vakker!

2008-12-07 @ 22:43:44
URL: http://www.emli.blogg.no
Postat av: Carina

Åh, vad mysigt det ser ut! Vi väntar på att vår ugn ska bli installerad, sen ska det bakas!! Älskar dom byttorna som du har i lila. Jag har en grön! =)



Ha en fin dag och kolla gärna in på vår pitbullvalp!



Kram

2008-12-08 @ 08:21:10
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: Madde

Gott me lussebullar :) Vi ska baka nu i veckan tror ja.

2008-12-08 @ 09:04:44
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: Astrid

Hei!!

Så koselig det så ut da, skikkelig julestemning!!! Herlig:)

Kan du legge ut oppskrift på lussekattene, de ser veldig gode ut. Har aldri bakt sånne selv, men vet jo at de smaker godt! Nam;)

Klem

2008-12-08 @ 10:06:34
Postat av: Sabina

hej!

Vilka underbart fina tofflor elian har, vart kommer dom ifrån?

Kram

2008-12-08 @ 10:12:59
URL: http://zupersabina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fina lussekatter det blev=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0