Dagens vinnare:

Lucka 17 kammades hem av:



Postat av: Emma Hej Jag hade önskat mig den avslappnande badoljan. Vi har precis flyttat in i vår nya lägenhet med badkar. Jag är gravid i sjätte månaden och det är så underbart att kunna krypa ner i badet. Därför hade badoljan varit perfekt. Tycker nog ändå att nallen är sötast!! Kram Emma 2008-12-17 @ 10:15:42


GRATTIS!!!!

Jag har sett Desperate och ska nu snart gå och sova. Men först läsa i sängen, det är så mysigt tycker jag och jag passar på innan bebis gör entrè för då blir det mörkt i vårt sovrum så att hon kan sova.. ÅÅÅÅ jag LÄNGTAR♥

Kommentarer
Postat av: Emma

grattis till henne:D

2008-12-17 @ 23:22:13
URL: http://misslindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0