Godmorgon lördag!

Jag hade huvudvärk igår så jag la mig vid 22 sen har jag haft sällskap av en kille som ville gosa med mitt hår inatt och det var inte E ;-) Han är på julbord med jobbet! Så idag var det tufft att vakna men nu sitter vi i soffan och äter frukost och ser Shrek och skålade precis i nyonsoppa. Jag ska strax lotta fram vinnaren i gårdagens lucka och presentera dagens lucka som innehåller en mycket fin vinst till de små!

Elian är snorig men inget mer så vi får se hur dagen blir. Jag hade tänkt att vi skulle gå ut och leka i snön men nu behöver jag börja med att kurera nacke och huvud. Snacka om skillnad då man är ensam, annars avlastar E mig otroligt mycket nu då jag också bär på bebis. Oavsett så är det LOVELY med lördag, vi har alla ljus tända och det är riktig julstämning med allt vitt ute som täcker hus och träd.

HAPPY LÖRDAG❤

Kommentarer
Postat av: Camilla "Lillmamman"

Låter underbart! Sitter själv här med en underbar liten 16 månaders pojk som är så gosig!

Underbar morgon!



Massa kramar!



www.metrobloggen.se/lillmamman

2008-12-06 @ 08:39:52
URL: http://www.metrobloggen.se/lillmamman
Postat av: Josefine

Å så härligt! Hoppas ni haft en fin dag!

Kram

2008-12-06 @ 20:30:44
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0