Hos frisören!


Här busar E med Elian medans vi väntar på Elians frisör...!


Kikar på Pappa som får sitt hår tvättat innan klipp.
Undrar vad han tänker?





 
Här var jag rörd till tårar av hur sött det var. Hans första riktigta klippning, annars har han vägrat sitta i ro då vi försökt.
På CC Vest fanns det bil och film.
TACK ni som tipsat oss om det!


Nyklippt gosse!


KRAMAS!

s
Nyklippta. Det var MÅNGA som julstressade idag, skönt att vi inte hade så många To Dos.
Jag hade självklart glömt att det är söndag och då är ju ingen Posten öppen samt att vi glömde tallrikarna så de får vi köpa imorgon haha. Men mysigt hade vi och Elian var på toppenhumör!



Elian hade stenkoll på att vi båda var med hela tiden idag och skulle hålla handen med den ena och den andra skulle dra vagnen. Det märks så väl hur han njuter av att vara "hela familjen". Jag provade en snygg skjortklänning på JC men glömde att köpa den då vi fick lite bråttom hem på slutet. Min mage behövde vila och dagen startade lite tokigt med lite komplikationer precis innan vi skulle åka men jag har mått bra däremellan och pratat med förlossningen som sa: Ja men vi stoppar inte din födsel nu om den är igång då bebisen är så pass "gammal". Då höll jag på att skratta ihjäl mig för det är definitivt ingen förlossning på G nu vilket jag förklarade snabbt. Alla förlossningar startar ju på olika vis och jag tror min kommer att starta med värkar precis som med Elian. Men det är aldrig kul då man blir osäker och kanske måste in till kontroll.

NJUT söndagen nu ska jag landa i sköna soffan!







Kommentarer
Postat av: Zandra

Söta Josefine, de e ju Söndag idag ;-D Men även den njuts till fullo! hihi.

Sköt om dej och njut av dagarna med familjen nu!

KRAMAR

2008-12-21 @ 17:31:27
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Men vad fina dina killar blev! När min lille son blir äldre sen och ska klippas förstår jag att det krävs en sån där bil eller ngt liknande :)Du fyller snart? Hur många år ? :)

2008-12-21 @ 20:15:02
Postat av: ida

det va mig det sötaste jag sett på länge =)



xenofobiia.blogg.se

2008-12-22 @ 05:12:26
URL: http://xenofobiia.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad annorlunda Elian såg ut efter klippningen! Roligt med frissabesök!

2008-12-22 @ 09:39:23
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0