Liten skrutt sover nu sött


Skrutten satt och käkade yoghurt då jag gick ikväll. Han hade lite matlust och vällingen kom i retur ikväll. Det sker ganska ofta, han kräks lätt då han är sjuk eller får feber men nu tror jag det beror på hans äckliga pencillin som han ätit nu i 14 dagar. SKÖNT att kuren är över, den var kräkframkallande och hade andra bieffekter som gjorde att han fick magkramper. Förhoppningsvis ser vi inte Bronkiten igen!

Nu ska jag hämta den mackan, har så lust på leverpastej och gurka på polarbröd med iskall mjölk.
Jag önskar er en GOD NATT så dyker julkalendern upp här ganska snart! Hoppas ni tycker det är lika kul som jag gör. Att få ge bort 24 klappar på 24 dagar gör mig HAPPY och ni får bra julklappstips i farten då de partners  jag samarbetar med säljer BRA saker enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch det är verkligen inte roligt när ens barn är sjukt=/ Hoppas verkligen han mår bättre och klarar av att hålla maten nere..

Kram på den finaste familjen och kram på stora magen..

2008-12-02 @ 09:21:55
URL: http://sweettoth.blogg.se/
Postat av: barnshoppingbloggen

Du är så duktig som pysslar med en julkalender! :)

Stackars Elian, hoppas att han snart är bättre.

kram!

2008-12-02 @ 10:33:41
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0