Lovely kväll!


Glad i er mina söta girls❤

Jag har haft så mysigt med Anne och Zryan, vi skulle äta på Fru Hagen men det var fullt så det blev Fontes och jag åt god laxsoppa med bröd och aioli. Nu har jag varit hemma en stund och vi äter choklad och ser på tv. Jag fick vackra juliga tulpaner av E innan jag gick, det ringde på dörren och där stod en man med en stor bukett... I "paketet" fanns också ett fint kort och det viktigaste av allt: chokladpraliner. Han fick ett mail av mig idag där jag skrev hur chokladsugen jag var. Världens bästa man kallas han härhemma ;-)


Tack älskling!


Kommentarer
Postat av: Madelene(Landvetter)

Sånt gillar jag.Min man brukar också överaska mig med blomsterbud eller som bud själv och det är bara såååå myssigt.Hoppas att du har haft en trevlig kväll kram.

Madelene

2008-12-09 @ 22:41:46
Postat av: Jenny

Men ååh, jag vill också bli överraskad med blommor och choklad!! Min sambo är toppen på alla sätt och vis, men har sina brister när det kommer till små romantiska överraskningar i vardagen...kanske ska skicka över honom till Norge så att han får gå på kurs hos din E :)

Godnatt & ha en bra morgondag!

2008-12-09 @ 23:09:28
Postat av: Linnea

Men åh så gulligt av honom! :) Tänk om min kille kunde göra nåt sånt nångång.. Tack för en bra blogg! Kul att läsa då jag själv också har en bebis i magen! =)

2008-12-09 @ 23:09:46
Postat av: Elin

Gud vad han är fin ditt E som ger dig blommor och choklad. :) Kanske min karl gör med när han "växer upp" lite, hehehe! Du har det liv jag vill ha om 5 år, nu är jag bara 21 och njuter liite av livet som "han och jag", sen blir vi en egen liten familj. :) Som din familj. hihi



Kram E

2008-12-09 @ 23:19:29
URL: http://metrobloggen.se/elincalles
Postat av: Stefan W

Hej! Besök gärna min helt nya blogg. Har inte riktigt bestämt i vilken inriktigt bloggen kommer att gå hehe.



Men lätt en av Sveriges snyggaste bloggar skulle jag vilja påstå. Besök gärna, lämna en kommentar!



:D

2008-12-10 @ 00:33:38
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Oj, jag trodde världens bästa man bodde här ;-). Min man är faktiskt oxå fantastiskt på underbara överraskningar, synd bara att det är så svårt att överraska honom!

Du var värd blommorna och chokladen, kram och ha en bra dag!

Ulrica

2008-12-10 @ 08:10:57
Postat av: Viktoria

Nejmen guu så sött! det är det där lilla extra som gör det, så gulligt av honom!!

2008-12-10 @ 08:49:37
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad gulligt. Han verkar vara en toppenman din E.

2008-12-10 @ 09:21:54
URL: http://emmlans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var otroligt sött gjort!! =)

2008-12-10 @ 10:05:49
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

He is a real man :0)

Klart man ska ta hand om sin gravida fru ;)



Ha det finast vackraste du

2008-12-10 @ 18:34:56
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0