Prinsessans Julkalender lucka 23:









" Om några år är din bebis avtryck en ovärderlig klenod – inte bara för dig!"


Dagen före dagen gömmer sig ett EXKLUSIVT och vackert smycke ifrån Lifestone som ni får chansen att vinna. Lämna en kommentar med din epostadress + skriv vad du helst skulle finna i din julstrumpa imorgonbitti ( förutom denna lyckorulle!) ifrån  Lifestone.se så deltar du i utlottningen ikväll. LYCKA TILL!

Update: Ni är många som inte sett vad jag frågat efter, nämligen vad ni skulle önska er ifrån Lifestone.se :) Jag hoppas och tror att vi alla önskar en frisk familj och en härlig jul MEN om ni får önska ifrån Lifestone så vill jag veta VAD!

Kommentarer
Postat av: Anonym

otroligt fin!!!



en hundvalp om den fick plats haha!

2008-12-23 @ 08:35:40
URL: http://anoonym.blogg.se/
Postat av: Ahnna

Jag önskar mig inget i morgon. Jag har det jag behöver. Kram Ahnna

2008-12-23 @ 08:37:22
Postat av: Pauline

Helst av allt önskar jag mig en underbar jul med min familj men framförallt en underbar första jul med min lilla dotter.

2008-12-23 @ 08:40:27
URL: http://my-angel-of-destiny.blogspot.com/
Postat av: heidi

Hm, ngt som överraskar tror jag och som sambon tror att jag skulle bli glad för.

2008-12-23 @ 08:42:38
Postat av: Camilla "Lillmamman"



I min julstrumpa skulle jag vilja finna fyra små julekramar : ) v mina fyra små barn!

Tänk jag tror att det uppfylls hi hi hi...

Vill jag ha något så ska det vara uttänkt av givaren så jag vill inte ha något annan än kramar...

Vuxenpoäng till mig eller? Trodde aldrig jag skulle känna så hi hi hi



www.lillmamman.se



[email protected]

2008-12-23 @ 08:44:33
URL: http://www.lillmamman.se
Postat av: Lilly o mamma

Hej hej!

Ja skulle helst av allt hitta lyckorullen i min julstrumpa =) men om jag skulle få välja nått annat från Lifestone så skulle de vara det lilla silverhjärtat me ett avtryck som e kopierat från ett färgtryck. Ja tycker att de e superfint!

Hoppas din dan före dopparedan blir bra =)

2008-12-23 @ 08:50:04
URL: http://lillyomamma.blogg.se/
Postat av: valerie

hej

förutom den fina lyckorullen skulle jag vilja hitta ett paket med en motivtavla för 2 avtryck i gjutsten.

Att få barn är magiskt, allt som man la energi på förut, som man gnällde och klagade på känns så onödigt nu, det räcker med att titta på min dotter för att jag ska bli varm i hela kroppen och känna mig lycklig.

Att få ett halsband med min dotters namn på så jag kan bära med mig henne hela tiden vore fantastiskt.



God jul och grattis på födelsedagen i förskott :-)

2008-12-23 @ 08:52:43
Postat av: Therese

Häe hemma har jag det jag vill ha -en underbar man och en helt bedårande son på 7 veckor! Men det jag önskar mig är att alla ensamma ska få känna sig älskade, julen är en sådan tid då jag är ännu mer tacksam för den kärleken jag har lyckan att få ta emot. God Jul!!

2008-12-23 @ 08:53:23
Postat av: Kicki

Jag önskar mig boken Ett barn blir till....och en riktigt fin jul med min familj :)

2008-12-23 @ 08:54:18
Postat av: Lotta

2008-12-23 @ 08:56:37
Postat av: Charlotte

Jag skulle SÅ gärna vilja ge min fina gravida kompis ett sådant litet hjärta i silver med hand-/fotavtryck som finns på LifeStone. Tyvärr kan jag inte, pga min begränsade studentekonomi, köpa ett sådant smycke till henne i julklapp, men det vore verkligen en helt perfekt present då hon ska bli mamma i början av nästa år.

2008-12-23 @ 09:00:27
Postat av: LINNÈA från Malmö

Jag väntar barn vilken dag som helst, en liten dotter :-) I min julstrumpa önskar jag mig att hon ska va frisk och må bra när hon kommer till världen!

Hoppas ni får en underbar jul med din mamma och hennes man.

KRAM

[email protected]

2008-12-23 @ 09:04:33
Postat av: Kajsa

Jag skulle önska mig en till lika dan, så jag kunde ha en med min sons namn och en med min dotters!



Ha en trevlig dag med dina nära och kära!



God Jul!

//Kajsa

2008-12-23 @ 09:07:58
Postat av: Anna

I min julstrumpa önskar jag att det finns en underbar början på julafton: ett litet meddelande från min sambo som kör lastbil!

2008-12-23 @ 09:08:33
URL: http://obianna.blogspot.com/
Postat av: Minni

The best christmas present would absolutely be pregnancy. So I wish I will get a positive pregnancy test tomorrow morning... :)



I wish you merry christmas with your wonderful family!

2008-12-23 @ 09:11:53
Postat av: Mickan

Så mycket fint men, Det skulle vara det fantastiska hjärtat med två avtryck på då! Det skulle jag bära närmast hjärtat, dem växer ju så snabbt så :) UNDERBARA barn.. Önskar er en riktigt GOD JUL, familjens dag ;) Kram

2008-12-23 @ 09:13:54
Postat av: Anna

I min julstrumpa skulle jag vilja ha lite SNÖ! Det är faktiskt lite trist att fira jul med plusgrader och en gräsmatta som skulle behöva klippas.

2008-12-23 @ 09:17:22
URL: http://litenoettrig.blogg.se/
Postat av: Anna

En nyårsklänning! (och gärna matchande skor + undekläder som passar till). Pliiiiis tomten!

God jul!

2008-12-23 @ 09:22:06
Postat av: Angelica

Håller tummarna föe lyckorullen om jag skulle få välja något annat så skulle de bli de stora silverhjärtat.



God Jul!

2008-12-23 @ 09:25:18
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag skulle hellre välja att lägga smycket "Från färgavtryck till silversmycke" i min älsklings julstrumpa. Med vår änglasons handavtryck på. Jag har själv en tatuering med hans namn på och min sambo skulle bli överlycklig över en sådan present.

Hoppas att ni får en mysig dag med familjen!

Kram

2008-12-23 @ 09:25:34
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Susanne

I min lilla julstrumpa skulle jag vilja hitta en biljett till mej och min dotter! En biljett så att vi kunde få göra en resa bara vi två tillsammans och få några härliga minnen.

GOD JUL på er och hoppas ni får en trevlig helg!!!!!

2008-12-23 @ 09:34:40
Postat av: mini

åå ljuvliga tävling! förutom den underbara lyckorullen så önskar jag mig den här mammamedaljen http://www.lifestone.com/pics/sv-pics/silver/dubbelmedalj.jpg

lovely! den skulle jag ha på en lång kedja med min lille prins vackra profil, den lilla är mitt allt! mini

2008-12-23 @ 09:37:10
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Anette Rigestam

Som jag brukar säga till mina änglar så önskar jag mig snälla barn... :o)

2008-12-23 @ 09:52:05
Postat av: Lovisa

Imorgon hoppas jag på en externhårdisk till min dator som börjar bli några år nu. Skulle kännas surt om alla mina favvo bilder m.m skulle försvinna. Fast egentligen blir jag nog glad för det mesta. Vinner jag lyckorullen kommer jag att ge den till min pojkvän.

2008-12-23 @ 09:55:09
Postat av: fannie

mest av allt önskar jag mig en wake-up light så jag kan vakna mer pigg på morgnarna när det är som mörkast i norrland.

2008-12-23 @ 09:59:50
Postat av: malin

Skulle såå gärna vilja vinna "rullen" har försökt vinna namnhalsband varje gång du haft det, men icke ;( i julstrumpan spelar det ingen större roll, jag har fått något så mycket mer betydelsefullt som ligger i sin spjälsäng ;) julen betyder liksom inte lika mycket för mej längre, men visst.. ett halsband ifrån dej skulle ju sitta fint :)



Good jul!!

2008-12-23 @ 10:02:49
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej jag har lite frågor som jag kanske tänkte du kunde hjälpa mig med, men först vill jag säga att du har jätte fin blogg och en otrolig söt liten son:). vet du vad de är för kön på bebisen som ligger i magen?:) Jag försöker själv bli gravid, men jag har inte riktigt koll när de är man ska ha samlag för störst möjlighet att bli gravid, har ingen koll, och vill inte de ska ta evigheter,så när ska man ha samlag för att bli gravid? tacksam för svar, / kram Emma

2008-12-23 @ 10:03:10
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Zandra

God morgon! Om jag skulle välja nått från Lifestone skulle det vara Hjärtat i svenskt kristallglas. Den är så vacker!



För övrigt önskar jag bara mig en God Jul för hela familjen och alla andra i vårt avlånga underbara land! Och grannländer såklart ;)



Kommer inte vara hemma och tävla i morgon så jag hoppas turen är på min sida idag! KRAM!!!

2008-12-23 @ 10:03:27
Postat av: Astrid

Hei og god lille julaften!

I strømpen i morgen ønsker jeg meg et mammasmykke med avtrykk av min lille sønns hånd(han ligger ennå i min mage, har termin i februar så nærmer seg nå) Det er et kjempefint smykke:)

Klem

2008-12-23 @ 10:06:02
Postat av: Jessica

Jag vill gärna vara med och tävla igen!



I min julstrumpa skulle jag vilja hitta ett halsband med yngsta dotterns handavtryck på.

Vi har gjort avgjutningar med de två äldsta barnen, men tyvärr inte med den yngsta. Men färgavtryck har vi, så det skulle vara perfekt!



Vad roligt att din mamma kommit nu till jul!

Här är det INTE julstämning, men vi har dagen på oss... ;-) Min tradition är att pynta da'n före da'n så det är som det ska vara! När jag var liten var allt bara halvgjort när jag gick och la' mig, och när jag vaknade SÅ VAR DET JUL! Den känslan vill jag ge vidare till mina barn. Bara julstök innan, och se'n är det alldeles magiskt när man vaknar... :-D

2008-12-23 @ 10:08:00
URL: http://persika.pointblog.se
Postat av: jenny

Jätte fin vinst du har! Jag skulle nog vilja som en julklapp i julstrumpan imorgon få: att jag blir frisk,att förkyldning plus febern försvinner för blev det i förrgår så tråkigt nu innan allt ruch i julhelgen med alla kalas! Men om det skulle vara något annat så skulle jag jätte gärna vilja ha en mp3 eller en resa till varmare breddgrader för att vila upp sig inför det nya året! Hoppas du får en bra julhelg! Kramar

2008-12-23 @ 10:08:04
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Elin

Mammamedaljen med två barnhuvuden på är vad jag skulle vilja finna i min strumpa. Eller ja, det är ju omöjligt eftersom bebisen inte är född ännu, men ändå ;)



Ha en underbar jul och njut av familj och vänner!

KRAM Elin

2008-12-23 @ 10:08:08
Postat av: lollo

hej hej och en god jul till hela fina familjen !! om jag skulle onska mig nåt från lifestone i julestrumpan så skulle de vara stora silverhjärtat med avtryck, så fint !!

hoppas jag vinner nu !! kram lollo

2008-12-23 @ 10:11:18
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Agnethe

Jeg ønsker meg at dette svangerskapet skal gå fort og greit slik at min kjære lille sønn snart får bli storebror :)



God jul!

2008-12-23 @ 10:17:52
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

I min julstrumpa skulle jag vilja hitta ett presnetkort som jag kan använda på mellandagsrean i Stockholm, när vi åker dit.



[email protected]

2008-12-23 @ 10:19:14
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Jag önskar att det finns choklad i min julstrumpa - för det är gott! Behöver inte vara krångligare än så eller? Annars har jag allt jag behöver, min man och två barn, hälsan i behåll och ett fantastiskt fint vinterlandskap utanför fönstret.

2008-12-23 @ 10:28:13
Postat av: Ann-Sofi Hultin

Jag skulle vilja hitta min sons hand avtryck på ett hjärtan i silver i julstrumpan i morgon. Ha en FAB dag men mycket mys!!

Kram Ann-Sofi

[email protected]

2008-12-23 @ 10:30:17
Postat av: Janne

I min julestrømpe i morgen ville jeg ønsket meg:

Det Lille Hjertet fra lifestone :))))



God jul



2008-12-23 @ 10:33:35
Postat av: milla

av alla fina saker som finns på Lifestone skulle jag vilja hitta stora hjärtat i min julstrumpa i år...men att vinna lyckorulle skulle inte sitta fel. En underbar julklapp i morgon då vi får fira vår första jul men vårt lilla hjärta...som tyvärr idag har feber. stackars liten!

2008-12-23 @ 10:34:28
Postat av: Isabel

Jag skulle vilja hitta en dator i strumpan imorgon. men blir nog glad för allt.. är så himla förkyld så minsta lilla gör mig glad. :)

godjul-kramar Isabel



[email protected]

2008-12-23 @ 10:34:55
Postat av: Nina

Förutom smycket skulle jag vilja ha Eyas avtryck i denna "Hjärta i svenskt kristallglas". Så fint!

Hoppas på tur denna gång. Imorgon är ju sista kalenderdagen och har ännu inte vunnit även fast jag har varit med varenda dag. Denna vinst är guld värd för mig!



[email protected]

2008-12-23 @ 10:35:30
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: nadia

i våran julstrumpa skulle jag vilja hitta : Lilla hjärtat i guld! , så otroligt vacker är den! :D



Lyckorullen skulle sitta fint på min hals :) <3



hjärtat i guld till min älskade mamma! :) / mammas lilla flicka (:

2008-12-23 @ 10:37:38
URL: http://alkhatib.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag önskar mig lilla hjärtat i silver som lillebror/lillasyster i magen då kommer att få avgjuta i sommar...

Tack för en härlig blogg och GOD JUL på dig och din familj!

2008-12-23 @ 10:45:36
Postat av: Jessica N

Åh det lifestone har så mycket fint, men om jag ska välja något förutom smycket du lottar ut är det stora hjärtat, med namn och avtryck



jessica[email protected]

2008-12-23 @ 10:48:01
Postat av: Frida

Vilka superpresenter du har i din kalender!



I min julstrumpa i morron skulle jag vilja hitta lilla hjärtat i guld med Theos handavtryck på



Kram

2008-12-23 @ 10:49:17
Postat av: Jennifer

Jag önskar mig en riktig fridfull jul och en riktig dos av kärlek i min julstrumpa. Om jag skulle vinna lyckorullen så skulle inte jag bära den utan min svägerska som insjuknade för några månader sedan. Hon skulle behöva ha den runt sin hals och känna hopp för framtiden. Då skulle hon kunna föreviga sina barns hand/fotavtryck och bära med sig varje dag. Det skulle vara min bästa julklapp i år.

2008-12-23 @ 10:49:43
URL: http://www
Postat av: monika g

Skulle gärna hitta Mammamedaljen i julstrumpan. Barnen växer så fort och dem på en medalj vore toppen. Fyller snart 30 år och tycker jag är värd en mammamedalj.

2008-12-23 @ 10:50:23
Postat av: Karin

Jag önskar mig ett jobb åt min sambo som plötsligt blivit arbetslös i dec... Julefriden känns långt borta med alla tråkiga tankar om räkningar, avbruten mammaledighet m.m, tror du att du att den önskningen går att öppfylla tro?



Trots det vill jag önska Dig m familj en God Jul!

2008-12-23 @ 10:53:44
URL: http://karinohlsson.blogg.se/
Postat av: anna

En snickare som kunde hjälps min man att bli färdig i vårt hus så att vi fick mera tid till att bara vara tillsammans i familjen......

Det är väl det vi önskar så här i juletid - kärlek och tid för eftertanke.

En riktigt god jul till dig och din familj.

2008-12-23 @ 10:54:34
Postat av: Elin M

Jag önskar att min familj blir glada över den överraskningen som vi ska berätta för dem imorgon på morgonen. Nämligen att de ska bli mormor och morfar!

2008-12-23 @ 10:56:29
Postat av: Anonitota

Åh, jag vill gärna vara med och tävla om det fina smycket!

I julstrumpan (jag har faktiskt en) skulle det vara fint att hitta en god parfym, t.ex Léau par Kenzo... Mmmm!

God jul!

2008-12-23 @ 10:57:58
URL: http://anonitota.wordpress.com
Postat av: Sara M

Hej!

Oj vilket FINT och värdefullt pris!

Jag skulle helt ärligt bli världens lyckligaste om jag fann "Mammamedaljen" i min julstrumpa imorgon! Jag ska snart börja jobba efter mammaledighet och ångesten smyger sig på... Men det skulle helt klart kännas lite bättre om jag kunde bära min dotters söta ansikte nära mitt hjärta varje dag, och att kunna visa henne för alla förstås =)

Lyckorullen är också SÅ fin!!

Idag åker vi iväg på julfirande så jag kommer inte kunna kolla in här förrän juldagen (och inte tävla imorgon...) så jag kikar in då hoppas på en suprise! ;-)

Ha en supermysig julafton & födelsedag!! Grattis!

Kram Sara

[email protected]

2008-12-23 @ 11:00:40
Postat av: Johanna

I julstrumpan önskar jag att det ligger en frisk sambo. Har feber och är förkyld och det är sådär illa som det bara kan bli när killar är sjuka. Skämt å sido så tycker han att det är tråkigt att missa lilla Ellas första julafton och insisterar på att jag och Ella ska åka och fira med släkten imorgon ändå om han inte frisknat till. Hoppas på tur så jag vinner det fina smycket.

En riktigt God Jul till er!

2008-12-23 @ 11:01:01
URL: http://ellalily.blogg.se/
Postat av: Mimi

Åååh, finns ju så mycke fint! :P Jag skulle vilja hitta deras Färgavtryck till silversmycke, eftersom jag inte har något barn skulle jag skicka in min mammas gamla avtryck sen hon var liten så att jag alltid kunde bära henne med mig.



Ha en otroligt God Jul!

/ Mimi

2008-12-23 @ 11:05:23
URL: http://mimibodin.blogg.se/
Postat av: Liza

Suktat efter dessa fina halsband länge (",) Om ja skulle få välja något från lifestone förutom detta fina halsband så skulle de vara något med min brorsons handavttryck .

God Jul På Er <3

2008-12-23 @ 11:08:45
URL: http://lizagood.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag vill såklart också vara med och tävla igen :-)



Om jag hade fått välja fritt så hade "Hjärta i svenskt kristallglas" med min lilla älsklings små händer och fötter gärna fått finnas i min julstrumpa. Så själaglad jag hade blivit! Han betyder ju hela världen :-)

Men ett fint smycke hade jag gärna velat ha och bära nära hjärtat, för där finns han alltid med mig!



Ha en underbar jul Josefin! // Kramar Maria

2008-12-23 @ 11:13:21
Postat av: Cookie

Något av smyckena från Lifestone. På så sätt kan man alltid bära sin älskling med sig : )

2008-12-23 @ 11:15:18
Postat av: Lillemor

God jul!

Jag skulle verkligen vilja ha ett silver hjärta med tryck från färgavtryck till silversmycke!

Så det ser ut som ett fingeravtryck fasst det är handen. På min kommande bebis hand,som ska titta ut midsommar nästa år=)

Och lyckorullen vill jag självklart också ha!

Ha en underbar jul.

Mvh Lillemor Eklund

2008-12-23 @ 11:18:45
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Helén

Ha en underbar dag!

2008-12-23 @ 11:20:55
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Linda

MEst av allt önskar jag att min man ligger där men då jag vet att det är 18 dagar kvar tills jag åker till honom så önskar jag mig en varm pyjamas.

God jul och trevlig fortsättning./Linda

2008-12-23 @ 11:21:50
Postat av: Malin

Jag hoppas att jag finner en diskmaskin i min julstrumpa :) Då jag är en gravid student har jag inte råd att köpa en själv och min har precis brakat ihop.

2008-12-23 @ 11:23:39
Postat av: jessica

Det bästa som kunde hända imorgon i min julstrumpa vore att min bror stod på bron och skulle fira jul med oss..God jul

2008-12-23 @ 11:35:40
Postat av: linda

Heej!! Jag önskar mig det stora hjärtat i silver, underbart fint!! Hoppas ni får en lovely jul med många kramar och pussar!! Sköt om er... Good jul!! kramar om

2008-12-23 @ 11:41:48
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Lena

Eftersom man skulle önska sig något från Lifestone i julstrumpan, så skulle jag SÅ gärna vilja ha ett sånt litet hjärta i silver med hand-/fotavtryck.



Nu hoppas jag på riktigt mycket tur. :-) Ha en riktigt God Jul!

2008-12-23 @ 11:42:56
Postat av: jessica

den bästa gåvan har jag redan fått, min älskade och saknade vän är hemma på besök från sitt nya hem i USA. Han kommer dessutom hit ikväll och umgås. Jag är lyckligt lottade med den bästa familj man kan tänka sig och underbara vänner. Och att han kom hem över jul och hälsade på fick mig att skutta av lycka då vi inte träffats sen den 27maj 2007.

2008-12-23 @ 11:45:26
URL: http://jessicaherrstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Helst av allt skulle jag vilja finna en hörnsoffa i strumpan men av utrymmesskäl så känns det ju inte riktigt särskilt troligt =)



Men annars så skulle nog favoriten vara ett sådant halsband som man kan vinna här! Så hoppas att det blir mitt =)



God jul till dig och din familj!

2008-12-23 @ 11:49:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1061
Postat av: Cecilie

I min strømpe skulle det gjerne ligget Stora hjärtat i morgen:) Ha en super dag!

2008-12-23 @ 12:09:44
Postat av: Linda med My

Ett hjärta i silver med min dotters hand & fotavtryck skulle jag hemskt gärna vilja få hänga runt halsen...förutom den fina vinsten i dagens lucka då, som jag hoppas på ;-)



Grattis på födelsedagen och GOD JUL!

/Linda

2008-12-23 @ 12:10:21
URL: http://mumsamat.blogspot.com
Postat av: Sara

Tur att jag inte kunde slita mig och läste allt två ggr annars hade jag önskat mig en frisk Jul då vi ligger i magsjuka här nu dagen före dopparedan! :S men från lifestone hade jag velat ha hängsmycket med våran dotters porträtt på, var ju såå fint! :)



Hoppas ni får en bra Jul och ett gott nytt år!

2008-12-23 @ 12:10:54
URL: http://mysmonstret.blogg.se/
Postat av: Sara

I min julstrumpa skulle jag förutom lyckorullen vilja hitta ett litet silverhjärta med min sons avtryck.

Hoppas på tur denna gång!



Hoppas du får en riktigt God Jul med dina nära och kära!

2008-12-23 @ 12:12:47
Postat av: Anette

2008-12-23 @ 12:15:36
Postat av: Caroline

Åhh vilken fin julklapp! Jag skulle vilja ha det fina hjärtat i kristallglas!

2008-12-23 @ 12:20:40
Postat av: Sophia

Imorgon är det första julen med vår dotter Nora. Julen är alltid härlig men nu när man har barn känns det lite extra kul. I min julstrumpa skulle jag vilja ha smycket "lilla hjärtat" tillägnat mitt lilla hjärta såklart :).



God Jul på er alla!

kram

2008-12-23 @ 12:21:47
URL: http://sophiaolsson.blogg.se/
Postat av: Anette

Jeg hadde ønsket at Lykkerullen lå i min julestrømpe i morgen tidlig :) Siden jeg ikke har barn enda, skulle det nok stått min kjærestes navn på den:) God Jul

2008-12-23 @ 12:21:58
Postat av: Elin

Hej!

Jag skulle vilja hitta Ljuslådan i svartlaserat trä i min julstrumpa. Där i skulle jag inte ställa en viss sak för allt, utan byta ut det när min lilla tjej blir större. Hon ska få välja själv vad som är fint, och det ska jag då placera där i tills hon ändrar sig!

God Jul!

2008-12-23 @ 12:34:13
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag skulle helst av allt vilja ha mammamedaljen (för 2 barn) något jag i o f s önskar att alla mammor skulle få...

;D

God Jul!

2008-12-23 @ 12:34:54
Postat av: Jana

Det lilla hjärtat i silver hade varit fint, gärna två då jag har två små sessor!

God Jul!

2008-12-23 @ 12:39:28
URL: http://lillaru.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Å vilket fint!! annat på sidan som va jätte fint va sliverhjärtat med fotavtryck och namnet!



En riktig god jul Och ett stort Grattis på Födelsedagen!



KRamar

2008-12-23 @ 12:54:19
Postat av: Annika

Åhh vilket underbart halsband. Den perfekta julklappen till mig själv :-)



Något annat som jag önskar från Lifestone är ett guldhjärta med min dotters hand & fot avtryck på. Hoppas på tur idag!



God Jul :-)



[email protected]

2008-12-23 @ 12:54:47
Postat av: Annika

Om jag skulle få önska så skulle jag vilja hitta Stora hjärtat i silver med min sons fotavtryck och namn på. Julhälsningar från Finland!

2008-12-23 @ 13:01:14
Postat av: Marie-Jane

[email protected]



Jag har tidigare försökt vinna denna lyckorulle, bättre chans denna gång kanske :) Förutom lyckorullen skulle jag vilja ha Stora hjärtat med min lilla flickas namn Elise på. God jul och lycka till med magen.

2008-12-23 @ 13:05:16
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Jag vill såklart vara med och vinna denna lyckorulle, och på den skulle det i så fall stå "Mamma" eftersom hon alltid ställer upp för mig och är den person som står mig närmst.

Nu har jag inga barn, men skulle jag haft det skulle jag önska mig kristallhjärtat med fot - och handavtrycket på. När det är min tur så ska jag föreviga dessa små avtryck på detta sätt:)

GOD JUL på er och hoppas ni får en jättefin jul!

KRAM

2008-12-23 @ 13:05:39
URL: http://www.nogg.se/eddegirl
Postat av: Emma

En lyckorulle i silver med min sons namn på hade varit en fin julklapp.

2008-12-23 @ 13:07:28
Postat av: Madeleine

Lika många tävlande som vanligt :-o Kanske kanske kan vara min tur nu då iaf...

I julstrumpan vill jag ha ett hjärta i kristallglas med dotterns avtryck och självklart med ljuslådan till..!! Hur fint som helst.

2008-12-23 @ 13:07:49
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Maria

Ett handavtryck i kristallglas önskar jag mig.



Vill för alltid komma ihåg min lilla dotters helt perfekta miniatyr handflata med alla veck och detaljer!



Ha en GOD JUL!

2008-12-23 @ 13:08:25
Postat av: Linda

Hej!



Lyckorullen är min önskan om jag vinner idag ..



kram och God Jul

2008-12-23 @ 13:25:01
URL: http://tradgatan21.bloggagratis.se
Postat av: Kristin

Hei! Jeg ville blitt kjempeglad om "Det Lille Hjertet" i sølv, med min datters navn og håndavtrykk, hadde ligget i julestrømpen i morgen tidlig. Nå har jeg bestemt meg for at husarbeid får være husarbeid, og satt meg ned i sofaen med kokosmakroner og håper tupsi sover littegrann til før hun våkner og smiler til meg. Ha en vidunderlig jul! :)

2008-12-23 @ 13:26:25
Postat av: Åsa med två prinsar : )

GOD JUL!



Om jag fick önska mig vad jag ville från Lifestone så skulle det bli halsbandet med hand eller fot från FÄRG-avtryck. Sådana har jag och jag tycker det är svårt att få barnens händer "utspridda" för att få avtryck i lera.



Och det önskar jag mig åt min mamma som fyller år idag!

2008-12-23 @ 13:29:43
Postat av: Malin F

Hej,

Söker lyckan en näst sista gång här. Eftersm vår jul blir en sjuk jul i år med feber och hosta så hoppas jag på lite tur. Jag skulle vilja ha stora hjärtat i min julstrumpa.

Kram och god jul

2008-12-23 @ 14:10:09
URL: http://mammamalinsliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag önskar att vi alla är friska och pigga imorgon när vi vaknar. Både jag och sambon har kräkt hela natten. Sonen verkar ha klarat sig än så länge. Vill så gärna ha en härlig julafton med vänner och familjen. Och givetvis vill jag ha lyckorullen i jultrumpan!

2008-12-23 @ 14:21:17
Postat av: Maria

Ja, du ville veta vad man helst vill ha. Men jag skulle nog välja dagens vinst iallafall därför att jag har så stora barn, 16, 15 och 9 år, tycker nog det är lite sent att göra avtryck på dom :) men en rulle med tre namn vore toppen.

2008-12-23 @ 14:40:53
URL: http://mimidolls.babyblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Lyckorullen hade jag vilja finna i min julstrumpa.

Har inte barn och men min mans namn runt halsen brevid ett søtt hjärta tackar jag aldrig nej till:)





annis[email protected]

annnalenna.blogg.se

2008-12-23 @ 14:51:44
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Kina

I strumpan på julen jag önskar finna

en klapp från Livestone som lycka bringa

Denna gåva är ett block i kristall

som även får den hårdaste på fall.



glasbilder/elenamedium.jpg" rel="nofollow">http://www.lifestone.com/pics/sv-pics/kristall/nyaglasbilder/elenamedium.jpg



KRAM OCH GOD JUL ÖNSKAR KINA

2008-12-23 @ 15:22:00
Postat av: Kristina

Jag skulle gärna vilja ha Hjärta i svenskt kristallglas med två avtryck, så fint!

God Jul och grattis på födelsedagen!!

2008-12-23 @ 15:27:01
URL: http://traskpaddan.blogspot.com
Postat av: Tuva

Jag skulle gärna vilja ha det fina kristallhjärtat med två avtryck! Ha en riktigt GOD JUL!!

2008-12-23 @ 15:28:54
URL: http://tuvasvarld.blogspot.com
Postat av: Nina

Hmm... det vackra kristallhjärtat skulle inte vara helt fel!! GOD JUL!!

2008-12-23 @ 15:30:09
URL: http://attapjott.blogspot.com
Postat av: Kristina

Detta smycke skulle jag önska mig av tomten.



http://www.lifestone.com/pics/sv-pics/silver/DWStoraHjartat.jpg



Att alltid få bära sina barns händer runt halsen vore den bästa julklappen imorgon. Jag har ju tre barn så lyckorullen skulle vara perfect för att få in alla tre namnen. Älskar dock hand och fotavtryck.

Kram kram

2008-12-23 @ 15:31:58
Postat av: nadja luong

Hej den lycklige fru,mamma och återigen blivande mamma!

Tycker så mycket om din julklapp idag, och om jag vinner, utöver lyckorullen, tycker jag väldigt mycket om Ljuslåda i svartlaserat trä, i den ska det vara min systersdöttrars händer.



God jul på dig och din famlij!

2008-12-23 @ 15:54:29
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: Mingar

Lyckorullen skulle helt klart vara mitt första val men eftersom jag förhoppningsvis redan vunnit det ;) så skulle jag välja ett 'lilla hjärtat' i silver med min lilla E's handavtryck.

Hoppas att du får en riktigt härlig julafton och födelsedag!

2008-12-23 @ 16:05:19
Postat av: Maria Håård

2008-12-23 @ 16:14:54
Postat av: Maria Håård

Skulle förutom lyckorullen vilja ha Mammamedaljen

med plats för två barn. Önskar alla en trevlig jul.

2008-12-23 @ 16:17:22
Postat av: Andreas

"Hjärta i svenskt kristallglas" från Lifestone skulle gärna få pryda hyllan ovanför vår säng.



[email protected]

2008-12-23 @ 16:20:13
Postat av: agnez

hej! jag skulle vilja vinna lyckorullen från lifestone... i min julstrumpa önskar jag mej kärlek, mys samt mera tid med min sambo (som tyvärr jobbar alltför mkt) :S Tack för en bra blogg. God Jul! kram

2008-12-23 @ 16:37:51
Postat av: malin fredriksson

Jag tycker om lyckorullen jätte mycket, en super fin julklapp. förutom det så är jag väldigt förtjust i lilla silverhjärtat. Kram och haen riktigt underbar jul.

2008-12-23 @ 16:52:51
Postat av: Maria

; ) Vilket gulligt smycke! I min julstrumpa skulle jag gärna vilja hitta ett kristallhjärta där jag kan gjuta av bebisens (som ligger och väntar på att få komma ut i världen inom tre veckor) små sööta fötter och händer! Vilket minne för livet, både för Mama och bebis!



God Jul & ett Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!

Kram Maria

2008-12-23 @ 17:09:04
URL: http://mariisens.blogg.se/
Postat av: Bonnie

oj vilken fin present!

skulle jag verkligen vilja ha!



I min strumpa skulle det gärna få ligga ett paket med Motivtavla för 2 avtryck i gjutsten. Helt underbart.



Har med de stora flickorna gjort avtryck på papper men denna gång (i vår) skulle det ju va kul att ha det mer bervarat.



God jul nu!!



kram Bonnie

2008-12-23 @ 17:28:44
URL: http://bonniesvitarum.blogspot.com/
Postat av: Helene

Åååå va svårt å välja!

Men om jag måste så skulle jag nog önska mej "Hjärta i svenskt kristallglas".



Kram å GO´JUL på er!

Helene

2008-12-23 @ 17:35:01
Postat av: fanny

Åhh, förutom den underbara lyckorullen, så skulle jag önska att det ligger ett hårt och stort paket i min lilla julstrumpa, nämligen en digitalkamera! Med den skulle jag kunna fota alla minnen från julen. Jag bara älskar julen och skulle mer än gärna vilja få chansen att ha en alldeles egen kamera! Vi får hoppas att jag bara har varit snäll!



God jul och gott nytt år! =)

Kram Fanny :)

2008-12-23 @ 17:45:39
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Malin.E

Jag skulle önska mig Mammamedaljen med mitt barns poträtt i. Du och din mamma är så lika tycker jag lika vackra. God jul [email protected]



2008-12-23 @ 18:12:50
Postat av: jessica

Oj, vilken vinst. Jag skulle välja mammamedaljen med mina två flickor på. Tänk att det går att göra ett sådant smycke!

Mina hjärtan närmast hjärtat, kan det bli bättre?

[email protected]

/Jessica

GOD JUL på dig Josefine och din familj.

2008-12-23 @ 18:47:41
Postat av: Fredrica

Hej hej!



Förutom lyckorullen skulle jag önska mig ytterligare en lyckorulle till min sambo! Han tyckte den var jättevacker och skulle mer än gärna bära vår dotters namn tillsammans med mitt i den och jag skulle göra samma sak fast med hans och dotterns namn. Detta skulle vara en toppen present då jag faktiskt, tro det eller ej, fyller år imorgon! Så imorgon blir jag 24 den 24 December ;).



Nu hoppas jag för 23:e gången på att turen äntligen kommit till mig!=)



Ha en underbart magisk jul!

Mvh//Fredrica.

2008-12-23 @ 19:13:44
Postat av: Cissi

Just nu går jag & hoppas på att snart kunna bilda en stor & härlig familj tillsammans med min sambo.. Så i min strumpa imorgon skulle det (förutom lyckorullen då så klart :D) gärna få ligga ett "mammasmycke", en lyckoamulett med förhoppning om att vi två har blivit tre till nästa jul

2008-12-23 @ 19:23:29
Postat av: louise

gud va söt mage du har, jag har nästan glömt bort min fast det bara var 6 månader sedan. Jag har en underbart söt dotter som jag skulle vilja ha ett halsband med handavtryck i silver på, i min julstrumpa:)

Hoppas du njuter nu sista tiden med magen för den försvinner ju fortare än va man tror och jag önskar en mysig och kul jul.

massa kramar till dig och dina söta son och så klart lillen i magen.

mvh mamma louise

[email protected]



hoppas turen är på min sida så här innan jul:)

2008-12-23 @ 19:48:18
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jag önskar mig en en Mammamedalj från Lifestone :-) Tycker dem är kanonfina och självklart skulle det vara en bild på min son i den.



Hoppas ni får en trevlig jul i morgon och GRATTIS till dig på din 25årsdag!



/Heidi

2008-12-23 @ 20:18:33
URL: http://blogg.heidihoo.se
Postat av: Anonym

2008-12-23 @ 20:31:44
Postat av: Maria

Hoppas att ni kommer att få en riktigt god jul. Men det tror jag säkerligen att ni kommer att få. Vad kan man annars få då hela familjen samlas för att fira den allra mysigaste högtiden :)



Om jag skulle få önska mig vad jag ville från lifestone önskar jag mig halsbandet där man kan få ett avtryck på handen på min dotter från ett vanligt färgavtryck. Skulle vara underbart att hitta i julstrumpan imorgonbitti :)



God Jul och grattis på födelsedagen



2008-12-23 @ 20:35:02
URL: http://novamaria.blogg.se/
Postat av: Alma

Förutom smycket önskar jag mig den fina hjärtformade kristallavgjutningen. Jag skulle titta på den och minnas barnens små söta händer och fötter. Känner mig lycklig och tacksam över att ha två fina barn. De är den bästa gåvan jag fick. Ha en riktigt God Jul!

Kram /Alma

2008-12-23 @ 20:39:14
Postat av: SaraMira

Jag skulle önska mig "Lilla hjärtat" med min dotters namn Aprilia och hennes handavtryck. Önskar dig och din fina familj en riktigt god och härlig jul!!

2008-12-23 @ 20:44:30
URL: http://princessmira.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej igen!



Jag måste ju önska om eftersom jag missuppfattade helt! Jag önskar mig det silvriga lilla hjärtat med min son Sigges handavtryck på!

Hoppas på tur eftersom jag alltid trånar efter dina vinster men är aldrig med och tävlar men nu har jag verkligen ansträngt mig 2 ggr ;-)



God Jul och lycka till med kommande familjemedlem!

2008-12-23 @ 21:18:17
Postat av: bambi

Jag önskar att en hjärttavla låg i min strumpa. Jag skulle då göra en avgjutning av min älskade plutts hand och fot och skicka till min syster som bor i USA som inte ens har fått träffa sin systerson än :(

2008-12-23 @ 22:00:22
URL: http://bambi.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Jag skulle verkligen vilja finna ett en tassberlock, med ett tassavtryck av min fina labbekille Viggo. Förutom den fina vinsten i detta inlägg då!



johanna(understreck)[email protected]



Ha en mysig kväll!

Kram kram

Johanna

2008-12-23 @ 22:10:38
URL: http://minisdagbok.blogg.se/
Postat av: Ida

åh en till underbar tävling! Förutom den fina lyckorullen så skulle jag vilja ha lilla hjärtat i guld med min dotters avtryck. Det skulle bli en present till min sambo.. Nu ska jag sova med min plutta, snosa bebis och njuta! GOD JUL och ha det så bra!

2008-12-23 @ 23:48:52
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0