Underbar dag!

På väg till våra kära vänner idag så somnade Elian i bilen och vaknade då vi promenerat ifrån parkeringen till deras hem. Han sov alltså bara en kortis + att han var lite snorig så han var väldigt trött då vi gick sen. Då vi kom var han så glad att se familjen Ashi och kompani. Man märker att han redan saknar E. Han har frågat varför Pappa inte ska äta eller varför han inte kan kose Pappa och han har bara varit borta sen igår. Sött!


Henriks Pappa PA och en annan Pappa som var på glöggbjudningen fick duga som reserver så det blev en del kramande och hålla handen. Skruttisen vår!


Friends!


Pernille och jag!
Vi åt varmkorv och sen en supersmarrig chokladkaka som PA bakat - well done!


Jag försöker fota två Mamas, inte alltid så lätt.
Ashi är världens goaste, min reservsyster här i Norge och såna växer INTE på träd.
TACK för allt idag söta och för att ni är så fantastiskt omhändertagande.


Det knarrade under fötterna då vi gick hem igen ( till bilen, det är en bit) och det var så skön luft.
Mi ZARAjacka är perfekt för stora magen.

WOW ikväll somnade Elian direkt då jag la ned honom med sina gosedjur. Han låg och viskade då jag smög nedför trappen och sen dess har jag inte hört ett knyst. Jag trodde inte Stjärnor på is all by myself skulle bli möjligt då han sovit två naps idag men ack så fel man kan ha. Nu ska jag äta frukt, är så sugen på mandariner och kiwi!






Kommentarer
Postat av: ashi

Du skriver så fint! Takk, du er verdens beste. Håper du koser deg i kveld. Puss

2008-12-06 @ 21:25:48
URL: http://http:/ashi.blogg.no
Postat av: Josefine

Du också =) Vi måste ses snart og ta en kosekväll! Imorgon blir sååå kul!

PUSS

2008-12-06 @ 22:27:48
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0