Vinnare!

Jag slår in och planerar julklappar för fullt här men kikar in för att berätta att E nyss lottade fram dagens vinnare som  blev....


"
Postat av: Sara

Glasen är faktiskt de jag helst skulle vilja ge bort och då till min pappa. Jag har varit in och tittat på dem tidigare, men min aupair-lön tillåter inte riktigt det inköpet. Och även om pappa faktiskt glömde bort min födelsedag (som var igår) så är han värd det allra bästa och finaste.

Att han dessutom nästan bara dricker whiskey då han väl dricker alkohol (och till och med fick en sång om det i 50-årspresent) gör detta till en ännu mer perfekt present/julklapp.

På glasen skulle jag vilja gravera in "Whiskey Lullaby" som är en av få låtar på min låtlista som pappa faktiskt tycker om. :)

2008-12-13 @ 11:25:19
URL: http://metrobloggen.se/brus"


STORT GRATTIS! Maila mig all info + din adress Sara!

Kommentarer
Postat av: kajsa

www.kajsastaaf.blogg.se

2008-12-14 @ 00:33:52
URL: http://kajsastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0