WOW - men bara två kan vinna...

Många deltog i den fina luckan igår! Jag har äran att säga grattis till.....

Postat av: Marie

Jag skulle gärna vilja vinna det bruna anteckningsblocket med en prinsesskrona på! Det är så gulligt och skulle passa till mig. Jag skriver alltid på post-it lappar, på lösblad, på baksidan av kvitton etc. Så det skulle vara suveränt att ha en fin anteckningsbok och ha alla "viktiga" lappar/papper samlade.
Ha en underbar dag!
Kram Marie, Eksjö, Sverige

2008-12-16 @ 12:08:12


&



Postat av: MrsBlue

Då tror jag allt att en gul med elefanter på. Nu när vi går i väntastider kan de vara kul att skriva ner när de sparkas för första gången, hur mkt magen växer och ja små minnen av tiden med nästkommande i magen.

Ha en fortsatt fin dag
MvH MrsBlue

2008-12-16 @ 14:07:13
URL: http://martyshome.blogg.se/

GRATTIS!!!!



Kommentarer
Postat av: Marie

ÅH , vad glad jag blir! är det sant ?! Åh, yippi . Jag vann. Hoppas ni alla har en bra dag! Kram /Marie

2008-12-17 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0