Anne, du är fab!

Vilken mysig kväll! Jag fick besök av Anne och vi har druckit te, ätit popcorn och pratat om livet. Det är så skönt med vänner. Anne betyder mycket för mig då vi känt varandra sen jag flyttade hit. Vi var båda två nya på jobbet och jag hade bott i Oslo i två dagar. En del tokigheter har vi upplevt och vi har rest till Köpenhamn, Prag och varit på många fester tillsammans. Hon är en fantastisk person!


Anne i min soffa!

Nu ska jag lägga mig och läsa, är så trött efter dagen. Imorgon ska vi ha mer kurs och workshop.
Sov Sött alla ni fantastiska!♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur gör man såna små hjärtan??

2008-02-04 @ 22:11:10
URL: http://www.kejsarinna.blogg.se
Postat av: Anonym

Hon är supersnygg!!!

2008-02-04 @ 22:15:25
Postat av: Sofia K.

Men åh vilka gulliga vänner du har! Så sött prinsesspannband du fick! :) Härligt med vänner som sätter guldkant på vardagen. Sitter och funderar om och hur vi ska göra om här hemma... Jag undrar hur och vem som har gjort de fina texterna (kalligraferingarna) ni har i rosa på väggen? Supernice! Ha en skön kväll söta. Kram.

2008-02-04 @ 22:35:03
Postat av: Sofia K.

Nu såg jag vars orden och citaten kom ifrån, hittade ett gammalt inlägg. Vad har ni för text eller citat på er sovrumsvägg?

2008-02-04 @ 23:33:39
Postat av: m

du verkar ha många nära vänner. alltid bra =) Kram!!

2008-02-05 @ 06:54:49
Postat av: Susanne

Underbart med kompis besök, bara prata i soffan behöver man verkligen. Ha det bäst

2008-02-05 @ 08:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0