Bilder ifrån kvällen hos oss:

Vi hade en lyckad kväll igår och jag vaknade alldeles varm imorse av den lycka jag känner över att ha så otroligt fina vänner. Älskar er!!!
TACK för alla fina saker också♥


Söta presenter ifrån Zryan


Petronella och Tore


Fixar och donar


Spexar lite?


Jag och Petronella


Söta paret. Petronella och Stefan


Jag och Onkel ( som kom lite sent för att han skulle åka inom Bestemor och hälsa på Elian innan han somnade)


Singing


Världens godaste tårta

Nu ska jag somna om lite, måste passa på medans vi har barnvakt!

Kommentarer
Postat av: V, Stämningsfullt

Hej!
Åh så trevligt det ser ut!
Vad härligt att dessutom ha barnvakt så att ni får sova ut hur länge ni vill.
Som småbarnsföräldrar behöver man verkligen de där stunderna ibland.
Nu blir jag så sugen på att göra något liknande :)
Ha det så bra!
Kram.

2008-02-02 @ 11:10:32
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: m

åh vad kul det ser ut o ni var fina =) Ni ser så kära ut i varandra på sista bilden =)

2008-02-02 @ 11:19:46
Postat av: Kristin

Vad kul ni ser ut att ha haft och fina bilder!

2008-02-02 @ 11:28:29
URL: http://lillprinsessan.blogg.se
Postat av: Sofia

Åh vilken trevlig och mysig kväll ni verkar haft, härligt! :) Skönt också att du passar på att unna dig sömn och vila, vilket är så otroligt viktigt. Jättekul att du delar med dig av fina bilder från kvällen, så roligt att titta. Ni verkar ha det jätte mysigt och fint hemma hos er. Har tänkt skriva det förut men det verkar alltid kommit något som fått mig på andra tankar. Jag är lite nyfiken på vad du tyckte om det nya schampot? Ha en underbar dag! Kram.

2008-02-02 @ 12:04:32
Postat av: Susanne

Vilken trevlig fest ni har haft i glada vänners lag, aldrig fel :)
Känns lite tokigt att fråga så här men hur som helst, är det ELians rum som syns i "spex" bilden? Det ser så fint ut, har du lust att visa mer av det??om inte förstår jag det helt och fullt. Kram och tack för en otroligt uppiggande sida

2008-02-02 @ 12:06:46
Postat av: Sofia, igen

Glömde skriva att jag tycker du är så gullig som skriver så fint om dina nära och kära. Det är så härligt med dig som alltid ser och lyfter det positiva vad det än gäller. En bra egenskap. :)
Kram.

2008-02-02 @ 12:09:11
Postat av: Angel

vad mysigt.

2008-02-02 @ 13:28:18
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: josefine

Tack snälla ni!
Elians rum är väldigt litet men fyllt av leksaker =) Ska fota en dag och lägga in =)
KRAM!

Jag älskar schampot!

2008-02-02 @ 16:59:35
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0