cmig-brallor!


Här kommer det ännu mer JAGÄRKÄRinlägg! I samma paket som vår nya Buggy Snuggle kom dessa underbara brallor åt Elian ifrån Barnlycka. Malin skickade med ett par i stl 98 fast han har 86-92 nu. De underbart mjuka muddarna gör att byxorna kommer kunna användas LÄNGE och det är en fördel då man shoppar fina saker då en liten snabbt blir stor. Hon hade pratat varmt om dem men jag är så överraskad över hur fina, mjuka och lekvänliga de är. TACK Malin på Barnlycka för att vi får testa så fina saker.

Brallorna får 5 poäng av 5 möjliga. Återkommer med status då jag tvättat dem några gånger om ni är nyfikna?

Kommentarer
Postat av: Sofia K.

Som vanligt roligt att titta in här, läsa och se på bilder om hur ni har det i Norge. Vilken mysig dag ni verkar haft idag. Härligt! Det unnar jag er -alla gånger! I norra Sverige har vi haft snöstorm hela dagen... Lite tråkigt men vi får hoppas på bättre väder imorgon. Jag har iaf fått tvättat en hel del, städat och skurat. :) Jag älskar ert överkast, så sött som det är! Synd att kid inte finns här i närheten. Ha en fin kväll! Kram.

2008-02-24 @ 20:09:41
Postat av: josefine

Tack sötaste du, nu gjorde du mig GLAD! Så duktig du varit idag! Det finns i Örebro tror jag?
TACK snälla och detsamma!kram

2008-02-24 @ 20:11:35
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0