Fantastisk energi!!!

På jobbet var det kaos idag och sen då jag skulle shoppa hostesaft och annat så slutade mitt helt nya bankkort att fungera och jag var ganska less efter jobbet. MEN sen körde jag och Elian ifrån dagis mot Kristin och Scott och det var så skönt att bara slappa. Gpsen guidade oss och vips var vi framme.

Att möta Kristin är som en energikick, hon är lugnet själv med sitt skratt nära till hands. KARMA har den tjejen =) TACK för idag söta, det var väldigt trevligt och Elian hade så kul med Scott!


I bilen på väg!
Drack en cappuccino för att vakna till, jag har varit som i dvala idag. Superkonstig känsla..

Jag fotade Elian med en hand då vi väntade på grönt ljus.



Kommentarer
Postat av: Conradnikita

Great .Now i can say thank you!

2009-10-13 @ 12:48:32
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0