Godmorgon!

Godmorgon!!!

Igår fick vi besök av Bestemor som gosade och kikade på prinsen. Inatt var han varm igen vid 00 och superledsen så vi gav alvedon. Men vid 3 grät han av värme så jag tog honom in till oss. Har lehgat en bit ifrån och utan täcke men jag har inte sovit många stunder. Han har kramat mig, gosat med håret och vela ha mig nära. Även fast han är varm idag tror jag att kärlek hjälper =) Jag ska ringa läkaren ifrån jobbet och höra med dem. Han har ju inte ätit något som han fått behålla på länge nu... Bara vatten.

Njut morgonen och alla ni som har små barn som vaknat inatt eller tiiidigt imorse, tänk så skönt att de iallafall är friska =)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Go morron, Tänkte komme med ett tisdags tips, Så att du slipper oroa dej för att dina bilder på Er ska komma i fel händer, kika in på beatas.blogg.se så kan du fixa copyright på korten :-)Kram Kram

2008-02-12 @ 08:06:10
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

God morgon! Så länge han drickr så duktigt som han gör är det säkert ok!Känner mig som enav de mammor som åtminstone får vara glad barna är friska! :D Oscar kom in alltför tidigt (det blir trångt och varmt?.. ;) och Nora har varit vaken endel plus tidigt! Men som sagt... de är friska! :) Krya på er! Kram

2008-02-12 @ 08:36:43
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: jessica

Åh, lider med dig. Vår sessa är magsjuk och jätte orolig för även om hon kissar typ 2-4ggr per dag så känns det inte rätt, hon dricker mycket mot vad hon brukar men äter dåligt. Dock säger bvc att allt är ok...Men mammahjärtat kan inte sluta oroa sig! Dessutom åker vi utomlands kl 05.00 imorn bitti :)

2008-02-12 @ 08:44:51
Postat av: Susanne

God morgon, känns som ni har lite otur med förkylningar och sjuka nu :) Det har vi med, det går för runt. Jag tröstar mig med att det går över. De säger ju att små barn ska ha ett visst antal förkylningar med allt vad det innebär för att bygga upp immunförsvaret. Så vi får bara vänta lite så blir allt bättre och våra små prinsar blir piggelin igen. Hälsningar från ett soligt H-sand

2008-02-12 @ 08:57:23
Postat av: Emma

Du har en väldigt mysig vardag och din mysighet smittar av sig. :) Nått jag skulle vilja läsa mer (om du vill ha en åsikt :) är om recept på mat du lagar.. sånna små finesser. Men annars är allt topnotch!

2008-02-12 @ 09:10:59
Postat av: Angel

Ha en underbar dag trots sjuk liten pojke.

2008-02-12 @ 09:21:03
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Jossan

Godmorgon. Stackars lilla Elian! Det finns inget värre än när ens barn är sjuka! Min Noel har också varit vaken inatt, spytt, jämrat sig o bara varit alldeles matt. Var hos doktorn igår så de uteslöt att det var lung eller öroninflammation (ibland kan de ha det utan symptom tydligen). Men det var RS virus, tydligen något som går nu o mest bland småttingar. Inge farligt men de ska dricka mycket o vila. Han har mått såhär 5 dagar nu o håller det i sig 3 dagar till så skulle vi ringa. Kanske är samma virus han fått? Bara ett tips. Tur att Elian har en sån underbar mamma, DET är viktigast för hälsan! Kram o ha en fin dag.

2008-02-12 @ 10:43:17
URL: http://jossanochnoels.blogg.se
Postat av: josefine

Zandra: tack snälla du! ha em fab kväll! kram
Anna-Lena: så härligt, njut av det =) Ha en mysig kväll lilla familjen, tack för att du skriver så fint härinne hos mig. KRAM
jessica: ja det går ju bra som oftast men att se dem lida gör ont, men det är bra att man är så tycker jag. Instinkten fungerar!! NJUT er resa och HOPPAS ni slipper sjukdomar på vägen eller där. Kram
Susanne: helt riktigt tänkt!!kram
Emma: å tack söta du! jag ska försöka hinna med det, är ingen mästerkock =) Idag blev det pasta med grönpepparsås ( på påse) och stekt kycklingfilé i vitlök, salt och peppar. Kram
Angel: TACK och detsamma!!kram
Jossan: Stackars er, skickar MASSA kryapåerkramar. Så länge att vara sjukis? Uff hoppas han sover gott inatt och vaknar frisk. Tack för dina fina ord, de värmer och jag är säker på att du också är en UNDERBAR Mamma! kramar

2008-02-12 @ 17:30:50
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0