GRATTIS!!!

Vinnaren av det fina halsbandet är:


"Postat av: ejmis

Hos Cattungar hittade jag jättefina glas och skålar som jag tycker om. Som "gå-bort-present" skulle jag fylla skålarna med lämpligt innehåll =) Jag tycker om att ge bort små korgar eller fina påsar med blandat innehåll. Presenter ska ju vara personliga tycker jag och en sån gåva med lite olika saker brukar alltid vara uppskattat. Det kan vara en påse gott te, en kaka god choklad, lite god ost med kex, en pocketbok, en härlig hudkräm ja variationerna är oändliga beroende på vem man ska ge. Blir vi bortbjudna "helt apropå" och jag inte har haft tid att förbereda något så "piffar" jag upp en flaska gott vin med lite presentsnören ;)

2008-feb-10 @ 10:34 URL: http://ejmis.blogg.se "

Massa GRATTISkramar till dig!! Maila mig din adress så kommer hjärtehalsbandet♥ i posten!
Det är KUL att ni har bra gåborttips som ni delat mer er av, alla är vi bjudna då och då på små eller stora tillställningar.


Vinsten kommer ifrån Cattungar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis!!
Haha jag såg nu att jag missuppfattat tävlingen,måste nog skaffa glasögon så jag kan läsa ordentligt nästa gång ;)

Det är så kul när du har tävlingar!
Kram!

2008-02-10 @ 20:04:41
Postat av: Isabellas pappa

Grattis ejmis. Jag har oxå vunnit en tävling idag. En klänning hos Gizmolina;) Vet inte riktigt varför jag skrev det men jag har lovat att posera med den på min blogg om jag vann!!! Ha en underbar avslutning på helgen.

2008-02-10 @ 21:08:45
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: ejmis

Men oj vad kul att jag vann!!!
Tusen tack!!
Jag mailar min adress direkt.
Ha en fin Alla Hjärtans Dag!!

2008-02-14 @ 08:33:40
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0