GRATTIS!!!

Vinnaren:

"Postat av: Anette nettansliv.blogg.se/1203544422_trtt.html#comment
Klart jag är med och tävlar. Skrev om deras olika fodral i början av januari men tyvärr tar butiken här i stan inte in dem?! Skulle kanske kunna beställa men vill hellre kika i butik. Men om jag vinner behöver jag ju inte åka till Sthlm för att köpa ett!!! KRAM 2008-feb-20 @ 23:14 "

Grattis Anette!! Maila mig din adress ([email protected]) så skickas fodralet ifrån ORDNING&REDA  idag!

GLAD HELG!♥
Ps. Som alltid önskar jag att jag kunde ge er ALLA en vinst ;)

image3518

Kommentarer
Postat av: Anette

VA?! Vilken chock! Brukar aldrig vinna!!! TUSEN TACK söta rara Josefine! ;) Det här kommer jag leva på hela helgen när nu sambon och jag åker till min hemstad Eskilstuna för att hälsa på mamma. Ha en superskön helg, men det brukar ni ju ha!
KRAM Anette

2008-02-22 @ 23:14:44
URL: http://nettansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0