Häng med på jobbet:

Idag hängde kameran med på jobbet och det blev en del foton. Så här kommer de:


Lunch på BI, ingen ser att jag fotar.

Annars har vi ju lunch på jobbet alla dagar i veckan på jobbet. Men vi tycker det är mysigt att komma utanför jobbet så på fredagarna har vi en tradition att gå till BI tillsammans. Annars finns det olika sorters bröd ( att skära upp ) och alla möjliga sorters pålägg, skinkor i olika varianter, leverpastej, lax, makrill, oster, brie mm. Sen alla grönsaker uppskurna i skålar + anpassat för mackor. Fetaost, keso, tonfiskröra, dressingar o ägg. Vi har en bra lunch och världens sötaste matdama Maj som jobbar hos oss och fixar.



Thomas och jag poserar. Tore kan inte hålla sig borta =)


Tore och Thomas


Anne läser blogg.... Undrar vems?


MMM. Om ni är i Norge, gå till Baker Hansen och ät en bit av denna goda tårta. Mandelbotten och vaniljsmak i mitten. I love it!



Alla var livrädda då jag slängde omkring tårtan men jag har ju jobbat med bricka såhär i Spanien. Serverat sprit och drinkar på Gran Canaria efter gymnasiet på Den Glade Viking.

Vissa dagar går det segt på jobbet, tex då folk har semester. Då är det underbart med härliga kollegor! Önskar er alla en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Åh! ær den glutenfri? Tænkte på att det ær mandelbotten så kanske jag har tur? ÆLSKAR hallon næmligen:) Brukar ofta gøra en marængbotten med grædde och hallon på. Mums:)

Imorn blir det att springa till Baker Hansen=)

2008-02-22 @ 20:07:05
Postat av: Katti

Ser ut att du har kul på jobbet :) trevligt. Mumsig tårta. Trevlig helg

2008-02-22 @ 20:07:11
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se
Postat av: josefine

Hanna: jag vet faktiskt inte?? Ring och kolla!kram
Katti: tack och detsamma!kram

2008-02-22 @ 20:21:55
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Katarina

Hmm...var det Tore som sökte en dejt? Eller har jag rört ihop det nu?

/Katarina

2008-02-22 @ 20:45:40
Postat av: Lotta

ååh grymt god tårtan såg ut då!! Skulle inte sitta helt fel nu =)

2008-02-22 @ 21:18:32
URL: http://ecin.blogg.se
Postat av: Julie

Åh, hur fick du jobbet på Gran Canaria? Låter verkligen som en rolig erfarenhet och jag tar studenten nu till sommaren, så det vore väldigt spännande att få åka iväg :) Kram

2008-02-22 @ 21:26:31
Postat av: Sara

Ja, den där såg ju inte dum ut! Smaskens ;-)

2008-02-22 @ 22:16:32
URL: http://sarasdagbok.blogspot.com
Postat av: Nathalie

vad jobbar du med ?:)

2008-02-22 @ 23:52:33
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0