Inte helt frisk....

Ikväll så käkade vi köttbullar, sås och lingonsylt som jag shoppade på IKEA igår. Självklart potatis till. Jag blev så glad att Elian tog någon tugga men innan läggning efter dusch och ny pyjamas så spydde han igen... Så vi vågar inte skicka honom på dagis imorgon, eller vi VILL inte... Det blir mycket sjukdagar ifrån jobbet men så är det. Jag ska ta morgonpasset imorgon 8-12. Lyxigt att få fira alla♥dag med min skatt!


Här ser han ut som min älskade Farmor, söt men bestämt och koncentrerad. Saknar dig Farmor ( som somnade in då jag kom med Elian i magen, då var han bara några veckor...)
Detta var underhållningen då vi signerade papper för fullt hemma.

E shoppar sitt första hus.
BIG MOMENT!






Kommentarer
Postat av: Stämningsfullt

Hihi en riktig cappucino-kille där!
Så spännande och roligt det måste ha varit när ni skrev under alla papper :)
Kram!

2008-02-13 @ 21:54:34
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0