Kakdrömmar...

Nu efter lunchen så gick luften ur mig. Jag behöver socker, jag är sockerberoende... Att få en grov scones och en cappuccino hade gjort så jag orkar tills jag ska gå hem. Men jag ska försöka stå emot och bli kvitt detta dumma behov. Men drömma får man.....
image3583

Imorse gick jag till jobbet och E tog Elian till dagis. Jag kikade inte ut eftersom det var mörkt men det var regn som stod på menyn idag. Så jag tror jag skippar den promenaden till och från dagis som jag tänkt mig och hoppas på solsken imorgon istället =) Elian ville klä på sig och borsta tänderna i Maclaren idag eftersom den mysiga snugglen är i den. Snacka om att vara nöjd med sin nya åkpåse :) Han gosar med den så fort han kan.

Back to work!

Kommentarer
Postat av: Grisen och Jag

Jag bojkottar också promenad idag, lika regningt och grått här! Jag som till och med investerade i ett par nya ballerina igår, haha ;)
Sälj som smör nu, pinglan!

2008-02-26 @ 13:02:53
URL: http://ekorrhjul.wordpress.com
Postat av: Sofia

Jisses nu blev jag också galet sugen på grova scones!

2008-02-26 @ 13:32:11
Postat av: Anna

Vad gott det ser ut! Snart ska jag sätta i mig en semla. Kanske årets sista. Blir till att köra hårt på gymmet i kväll :-)

2008-02-26 @ 14:13:06
URL: http://leosmammas.blogg.se
Postat av: Engla

Åh jag är också sockerberoende. Men det är ju så gott! Försöker allafall äta nyttigt i övrigt ;-)

Kram

2008-02-26 @ 14:43:23
URL: http://www.englasshowroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0