Paket i posten!

Nätshopping är min nya grej :)

Ifrån Cattungar shoppade vi leggings, en lejontrofè att ha på väggen inne hos Elian eftersom han är född i lejonets tecken och en söt liten skål. Elian fick också ett paket som innehöll en matchande tröja till de leggings han redan har, TACK den ska invigas imorgon!



Nu äter jag alldeles för mycket godis och myser i soffan. La Elian en kvart tidigt eftersom jag kände att det passade bra. Kikade in nu och han ligger som jag la ned honom under täcket. Kvällarna går så otroligt bra, han somnar själv och har slutat protestera det minsta. Duktiga duktiga killen som gillar att sova♥

Kommentarer
Postat av: Pethra

Visst är det kul med nätshopping, också min nya grej då man knappt hinner springa på stan. Mys massor nu Josefine, och jag vet att du vet att du inte är någon dålig mamma men tyvärr ska det alltid finns någon som försöker trycka ner en och det är svårt att inte ta åt sig, speciellt om det gäller ens egna barn. Tack för att du förgyller min vardag med alla roliga och intressanta inlägg!

2008-02-08 @ 19:44:58
Postat av: Jennifer

härligt med nätshopping! trevlig kväll!

2008-02-08 @ 19:58:40
URL: http://jenifers.blogg.se
Postat av: J

Du ska inte känna dig dålig för det dagis fröken sa! Du verkar vara en underbar mamma du gör allt för att Elian ska må bra sen är du verkligen en fab
mamma :) Du är alltid så positiv och glad. Klär dig skitsnyggt och bevisar en vardag kan vara rolig och glamorös :) Läser din blogg flera ggr om dagen och tycker verkligen om den! kramar

2008-02-08 @ 20:50:35
Postat av: Sofia S

Åh! Hur gör ni? Min tjej protesterar massor numera, verkar vara inne i den perioden! Jobbigt..

2008-02-08 @ 20:59:07
Postat av: evelina

nätshopping är jjättesmidigt och det är alltid så kul när man får det man har beställt :D

2008-02-08 @ 21:29:09
URL: http://grrevelina.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

skönt med lugna kvällar, sitter själv här med irriterad bebis på armen... hon är förkyld så det får gå!.. ;) otroligt dum kommentar av fröken, ta upp det!!! kram

2008-02-08 @ 21:33:17
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Elin

Hej Josefine!
Jag är en tjej på 20 år som nu verkligen vill flytta till Norge, efter allt läsande om dig och din familj är jag ännu mer lockad. :)
Men kan du tipsa mig om lite sidor där man kan söka jobb och boende? Vad tycker norskar om oss svenskar?
Jätte tacksam för svar. kram

2008-02-08 @ 21:37:55
Postat av: Sara

Hej Josefine!
blir så glad när du beställer "lejon"-grejer till Elian, är själv född i lejonets tecken och tycker att det är det bästa tecknet ;)
lejon är målinriktade, charmig, snygga och helt enkelt vinnare i allt de ger sig in på ;)
heja Elian :P

2008-02-08 @ 22:39:52
Postat av: Sara

Nätshopping är skoj !! :-)

2008-02-08 @ 22:43:03
URL: http://sarasdagbok.blogspot.com
Postat av: Fredrik

nice.. med lite shoppiung

2008-02-08 @ 22:44:56
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Satu

Åhhå,vad fina grejer du shoppat..här blir man ju sugen på shopping på nätet..*fniss* men men..
Det där LEJONET var ju jättecoolt..
Cassie är också Lejon!
Gud vad gott med godis,ångrar jag inte köpte,men iofs har jag en muffins i skafferiet att hugga in på om det *krisar* med sötsug..hihi

Ha det gott kära vännen! Många kramar från Cassandra& mig!! :D

2008-02-08 @ 23:18:39
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: josefine

Tack för fina kommentarer =)

Sofia S: Sömn har varit mkt strul men tillslut körde vi på att ej ta upp honom men finnas där och trösta o så gå ut. Helt egen metod. Sen körde vi med godnattsång ( Byssan Lull utan musik) på cd på repeat men nu somnar han med sin vattenflaska gott omstoppad och det kan ta alltifrån 1 minut till en timme men han ligger nog bara och njuter lugnet tror jag =) Lycka till! förstår att det är frustrerande. Hur gör ni nu?
Satu: Du är i mina tankar hela tiden!!!!kram till er båda

2008-02-09 @ 19:35:48
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0