Smink...

Jag har fått en del sminkfrågor och tänkte bara skriva ned vilka produkter som finns i min sminkväska just nu.
Jag använder MaryKays foundation som inte är smink utan hudvård = täcker inte till porerna, sen har jag ofta en ljus ögonskugga(Just nu Max Factor) och brun kajal, brunt ögonsskugga(H&M), svart mascara (MaryKay) och ett lipgloss eller läppstift. Jag har ett rouge som heter Apricot Breeze ifrån Mary Kay och just nu två st ifrån H&M som är såna kulor i en rund burk.(Bronzing powder pearls & Shimmering Powder Pearls) De fungerar riktigt bra tycker jag och jag gillar att variera.

Oftast vill jag vara lite rosig om kinderna dagtid medans det kvällstid kan behövas lite solrouge. Jag är just nu väldigt blek men jag trivs med det. Oavsett så lägger jag väldigt kort tid på att sminka mig så att det inte blir något som ej hinns med. På fest har jag ofta en mörk skugga, just nu är Chanels svarta min favorit!


Denna är en perfekt skugga att fylla i dina ögonbryn med. Jag har letat i butiken men ej funnit den då min snart är slut men nu klickade jag hem den ifrån H&Ms webshop!


Nu ska jag fortsätta onyttighetstemat på denna helg i soffan och sen se En annan del av Köping som ska vara bra. Såg på Nyhetsmorgon imorse och kvinnan som var där var ju så härlig. Det är en serie jag missat.
Njut kvällen, imorgon väntar en ny vecka. Vi har mycket spännande som sker på jobbet och vi har en del utbildning!

Kommentarer
Postat av: Hanna

mary kays produkter är helt fantastiska!
om du inte har testat satin hands så rekomenderar jag det varmt!:)

2008-02-03 @ 19:42:24
URL: http://sillymee.blogg.se
Postat av: Sofia K.

Jag är så nyfiken på Kary Kay's produkter men det finns ingen konstult där jag bor. Synd. Går produkterna att beställa via företaget, tror du?

2008-02-03 @ 19:52:22
Postat av: Sofia K. igen

Ps. härliga bilder på er lille prins! :)

2008-02-03 @ 19:53:49
Postat av: Jessica

Härligt! Haft en del MaryKay produkter, de e underbara men gått ifrån dem då jag blev besviken på en av deras cremer..hur som vad ligger foundationen på nu?

2008-02-03 @ 20:07:36
Postat av: Viktoria

Hej! Jag ska nog testa den där ögonbrynsskuggan från H&M och se vad jag tycker om den..
En annan del av Köping är också inplanerat hos oss ikväll, mycket av att vi själva bor i Köping och dessutom nästan precis brevid dom :) Jätte härligt gäng! Ha en underbar söndagkväll, kram!

2008-02-03 @ 20:11:01
URL: http://viktoriasvensson.blogg.se
Postat av: Sessan

Härliga makeup tips ;0)

Massa kramar till er som ser ut & ha haft en innehållsrik helg, super mysigt!!

Ha en fin söndags kväll söta

2008-02-03 @ 21:12:28
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Britta

Vad heter färgen på ditt läppstift som du använder? den är så snygg! Vet att du har berättat det tidigare men jag kan inte hitta det nu...

Tack för en supermysig blogg!!! Kram!

2008-02-03 @ 21:45:24
Postat av: malin

kul och veta vad du använder! du är ser alltid så fräsch ut!! :)

2008-02-03 @ 22:14:06
URL: http://malloosan.blogg.se
Postat av: Sara

En annan del av köping är ju bara sååååå bra :) Härliga människor!!!

2008-02-03 @ 22:19:14
URL: http://sarasdagbok.blogspot.com
Postat av: Malin

Halloj!
Fick du mitt mail den här gången då? :-) Kramar

2008-02-03 @ 22:34:23
URL: http://barnlycka.blogg.se
Postat av: Anonym

Gud vad jag älskar din blogg! :) Man blir så glad av den:)

2008-02-03 @ 23:23:27
URL: http://jennaj.blogg.se
Postat av: Jessica

Det var någon som rekomenderade satin hands och jag kan verkligen skriva under! Det finns fyra produkter i det setet som jag har ett "vax", body scrub, body wash och sen handkräm, man får bebishänder! Sen kan jag även rekomendera en helt annan sak, en inpackning som luktar himmelskt. TVÅLs Pink cotton candy!

2008-02-04 @ 10:56:29
Postat av: sanniis

Vad roligt med lite sminktips! Uppskattas! Skulle du inte även kunna skriva vilka hårprodukter, typ schampoo/balsam och stylingprodukter du använder? Tycker att du alltid är så fin i håret.

2008-02-04 @ 14:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0