Tack för idag!

Imorgon ska min klocka väcka mig strax innan 5 och klockan 9 är jag på Arlanda. Har packat ikväll och oj så enkelt det var då det bara är jag som ska resa. Längtar efter helgen som kommer få mig att känna efter och ta många viktiga beslut. I dagsläget känns bröllopet mindre kul att tänka på tyvärr och jag vill inte att det ska kännas så. Men det är E jag älskar och tanken på att bli hans fru är UNDERBAR! 

Älskar dig E, tack för att du tog mig med storm idag! Det var minst sagt oväntat, men han och Elian hade efter läkarbesöket tydligen shoppat änglaljus, blåst upp 25 ballonger och verkligen förberett. Det är verkligen tanken som räknas.

Kommentarer
Postat av: Linis

Hoppas att resan "hem" går bra! ..och lycka till med all planering, allt kommer att bli bra ska du se! Hoppas vi spinger på varandra på stan i helgen, det skulle vara så kul att se dig.. var ju sååå längesen nu!!
Kramar och pussar till dig!

2008-02-14 @ 22:45:43
Postat av: Sessan

Önskar dig en god resa hem & hoppas du hittar feelingen!!
Du blir en underbar brud & dagen kommer bli underbar.

Hade önskat du giftet dig i Svenska Margareta kyrkan i Oslo så jag kunde kommit & sett er bli man & kone *hi hi*

Mimmrar tillbaka till 20/8-05 då jag blev fru i den kyrkan... åh det var en sån underbar dag.... & jag som aldrig skulle gifta mig *LOL* det blev det största jag gjort!!

Ha en fin tur hem hjärtat passa på att njuta

2008-02-14 @ 23:35:18
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Fanny

Jag måste bara säga att jag tycker att du är fantastiskt vacker :)

2008-02-15 @ 00:27:16
URL: http://enfanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0