Viktigt meddelande till alla MAMMOR:

Idag skickar jag MASSA härlig energi till alla MAMMOR därute. Nu undrar ni vad som sker? Jo i Norge är det Mors Dag idag♥ För två år sen så hade jag en liiiten mage men jag kände mig väldigt gravid och jag minns känslan som igår. Hur helig dagen kändes för mig eftersom jag skulle bli ( var redan sen dag ett då jag väntade Elian men det förstår ju inte de andra ;)) MAMMA! Så idag vill jag att vi Mammor peppar varandra, ger varandra en komplimang men framförallt tar hand om sig själva. Unna dig att inte vara så "duktig" utan ta den där långa sköna duschen, förför din man för att du vill eller ligg i raggsockarna och käka glass. Det som får DIG att må bra. Då får vi glada Mammor = Lyckliga Barn!


Mors dag 2006.

Speciella, Underbara, Fantastiska, Starka Mammor som jag vill gratta lite extra är ( i bokstavsordning =)):

Amanda med sina två små tjejer med hemliga namn hihi :)
AnnaStina med Johanna
Anki med sina söner
Aslaug Med Pernille och Henrik
Camilla med Peo
Charlotte med prinsen i magen
Emma med Elsa
Emelie med Wilma
Engla med Jolie
Grethe - vår fantastiska Bestemor! med Jan Eivind, Håvard och Heidi
Gro med Helena
Hanna med Oskar
Josephine med Tilly
Kattis med Mion och Elma
Kristine med Scott
Linda med Manne och Hannes
Maria med Emilia och Tilde
Monica med Nickolas
Tinna med Isak och Alice
Satu med Cassie
Sofia S med Hedda
Stina med Maja
Susanne med Sara Maxima + storebror
Suzanne med Ida och Oliwer
Therese Ö med Lucas, den vackraste ängeln i himmelen!
Therese med Maria
Ullis med Ellen och Manne
Zryan med Hanna

+ alla ni andra UNDERBARA som kikar in här hos oss och skriver söta kommentarer. Det känns som jag känner er lite =) Anna-Lena, Mölnobo, Sjuksköterskan, Malin ( Barnlycka) mfl. Tack för att ni finns, ni förgyller mina dagar!!

image3383
Mammor med barn på shopping i somras. AnnaStina jag SAKNAR dig SÅÅÅÅÅ!♥



Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Min kara van! Nu blev jag sa GLAD att jag fick tarar i ogonen...!!!! TACK snalla du for fina ord och jag SAAAAKNAR DIG ocksa min underbaraste van!! Jag onskar saaaa att internet och min pc fungerade sa att jag kunde mejla, blogga, svara pa kommentarer och skriva kommentarer hos dig och lasa din blogg MYCKET oftare.. Men allt blir battre da JIG kommer tillbaka till Thailand i slutet pa manaden for da har han med sig bada sina pcs! Jag visste inte att det var morsdag i Norge idag sa ditt inlagg gjorde mig alldelens varm och lycklig. YOU MADE MY DAY sweetie!!! En van som dig borde alla ha! Skot om dig och NJUT dagen och pussa Elian fran Johanna!! Hon saknar sin boyfriend.! vi ser pa mms varje dag! Puss & Kram! :)

2008-02-10 @ 09:08:00
URL: http://gizmolinas.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Tack! Känner oxå att jag "känner" dig lite! Hi hi... kommer aldrig glömma ditt erbjudande om att komma med er grupp i oslo när jag mådde lite dåligt!(har en superhärlig grupp nu men då var jobbigt...) Du är en underbar människa!Det ska mycket till att erbjuda en okänd det du gjorde! Du verkar alltid ha en hand att sträcka ut! Som vi alla bör! Du är stark, mysig, ärlig, bästa mamman till söta Elian!Ha en supermysig Mors Dag! Kramar

2008-02-10 @ 09:27:08
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: y

Hoppas du får en underbar mors dag! Tänkte frågar dig om du vet hur jag kan kontakta satu. Jag läste hennes blogg varje dag men kom nu hem efter 2 veckors semester och upptäcker att den är lösenordsskyddad?
(Jag är en flitig läsare hos dig också men har aldrig kommenterat! :)

2008-02-10 @ 09:30:04
Postat av: Angel

supergulligt inlägg.

2008-02-10 @ 09:38:06
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: josefine

svarar jättesnabbt till Y: [email protected] kontakta henne där =)

Kram på er alla, ni är FANTASTISKA!

2008-02-10 @ 09:43:41
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Sofia S

Hej där vännen!! Och stort stort tack. Du gjorde min morgon! Fantastiska människa, tänk om fler vore som du! Blev så glad så jag fick tårar i ögonen. Ska verkligen komma ihåg dina fina ord och njuta av dagen! :-)
Önskar dig en fantastisk söndag, njut och mys med familjen!

Just det där kortet minns jag sedan tidigare, ni är såååå vackra på det! Du gör dig så himla bra i den rosa färgen! :-)
Puss o kram från mig o Hedda

2008-02-10 @ 10:04:50
Postat av: Sessan

Tack sötaste vännen, jag skickar alla vackra ord rett tillbaka till dig.
Du är en FAB, sprudlande, stark, lekfull & positiv MAMA som jag beundrar.

*GRATTIS PÅ MORS DAG VÂNNEN*

2008-02-10 @ 10:10:11
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Engla

Vilket härligt inlägg Josefine! Du är för härlig! Jag blev så himla glad och varm i hjärtat!

Tack för att du finns och sprider sådan kärlek omkring dig!

Kramar

2008-02-10 @ 10:25:58
URL: http://www.englasshowroom.com
Postat av: Satu

Nämen åhh du söta RARA J! Tusen tusen tack,blir
jätte RÖRD & glad,vilken överraskning minsann,att mötas av denna hyllning till andra mammor! ;)

Grattis på morsdag Josefine!

Har sagt det förr och säger det igen... men anledningen till att jag läser din blogg,är för du trots din ringa ålder(24 år) är en otroligt klok & mogen person & mamma. Du utstrålar en otrolig positivitet & energi utåt åt alla (som jag tar åt mej av ,eftersom jag behöver det,du vet varför) Du är hjälpsam om man ber dig om en tjänst..tack för du engagerar dig,och det vet alla som har småbarn att ens tid är dyrbar! Ändå gör du det!

En sådan mamma som du borde alla ha!! ELIAN kan skatta sig lycklig!! Speciellt grattis till din EGEN mamma,hihi vad är hennes hemlighet att få en sådan klok dotter?

Säger bara GRATTIS på MORSDAG till alla andra mammor i Norge idag och även till er i Sverige!

Många varma kramar från Satu & Busfröt Cassandra

2008-02-10 @ 11:32:48
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Gro

Hallo og gratulerer så masse med morsdagen!!! Og takk for at du husket oss på dagen :) Håper dere får en herlig morsdag. Jeg fikk sove lenge i dag og nå sover far og barn her. Håper de ikke sover altfor lenge da, for her er det strålende sol og 7 plussgrader :)
Stooor morsdagsklem fra oss alle.

2008-02-10 @ 12:09:47
Postat av: LinnM

vad fint skrivet. Grattis till alla mammor, ni gör ett fantastiskt jobb ! :)

2008-02-10 @ 12:23:55
Postat av: Becka

Grattis på morsdag, Josefine!!
Tycker du är en härlig mamma, med massa kärlek till din son och din E, men också till en massa människor som finns runt omkring dej!
Människor som älskar är vackra människor!! :-)
Ha en riktigt härlig söndag!

2008-02-10 @ 12:45:27
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Malin

Hej!
Tack så jättemycket :-D
vad glad jag blev! :-)
Massor av kramar till dig, vi mammor rocks!!!

Ha en helt underbar dag!!!!!!!!!!!

2008-02-10 @ 14:48:33
URL: http://barnlycka.blogg.se
Postat av: Helena

Ville bara lite snabbt såhär säga att jag tycker du verkar vara en jättemysig och positiv person och mamma, du är helt klart värd en härlig mors dag!

2008-02-10 @ 15:19:06
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Minna

Fint inlägg. Men glömde du inte din egen mamma?

2008-02-10 @ 15:31:35
Postat av: josephine

Tusen tack sötaste! Hoppas ni har en underbar dag tillsammans! Puss

2008-02-10 @ 17:17:28
URL: http://www.joxzephine.blogg.se
Postat av: Stina

Tack härliga du för att vi fick vara med på listan! Vi är otroligt hedrade båda Maja o jag. Och resten av inlägget är så fint. Som många andra säger: Du är en sann glädjespridare! Trevlig mors dag på dig! Kram

2008-02-10 @ 17:18:07
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Rebeccas

Jätte fint skrivet som alltid, det är toppen att läsa din blogg! Grattis alla underbara mammor! :D

2008-02-10 @ 21:39:44
URL: http://riibeccas.blogg.se
Postat av: Kattis å Mion

Tack fina, söta, snälla och omtänksamma Jossan :)
hoppas du fick en super duper fin morsdag....
grattis själv såhär efteråt, elian är en lycklig lottad liten kille med en sådan mamma....
hoppas vi ses snart vännen..
kramis kattis, mion och elmis..

2008-02-11 @ 09:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0