Bara kräkssnack:

Nu är vi tillbaka ifrån ännu en gemensam efterkräkningsdusch. Dvs det var akut att duscha så vi hoppade in med kläderna på och eftersom klädde vi av oss och allting lades i tvättmaskinen som tvättat fem gånger idag. Vi matchar i färger så vi kan tvätta all spya tillsammans. Nu är det dags att fortsätta mysa med Sötnosen som mellan spyorna är gladis... Jag längtar till kl 19 och HOPPAS han får sova hela natten skönt utan att kräkas mer nu... Vi har Resorb men han dricker ju massa saft så han har hållit febern borta.

Så slut på kräks, NJUT kvällen ni som kan =) Idag hade Oslo strålande klart solväder, perfekt för utelek men det tar vi igen!

Kommentarer
Postat av: Satu

Ååååh,stackars er! Vad jobbigt.
peppar peppar har vi inte fått det ÄN! *gulp*

Styrkekramar!

2008-01-13 @ 16:41:23
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Jenny

Hello!!
Typiskt att han kräks just då du är ensam o inte har nån hjälp!!Då jag var liten kräktes jag alltid då min pappa var på arbetsresa,saknad:)
Hoppas prinsen blir bättre SNART!!!
Kramar till er båda!

2008-01-13 @ 17:33:33
Postat av: josefine

Satu: TACK, jag hoppas hoppas ni slipper!!! Njut kvällen med dina killar och Cassie nu =) Kramisar!
Jenny: ja väldigt typiskt men man överlever som tur är =) Stor kram och TACK!!

2008-01-13 @ 18:52:55
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0