Bilder ifrån igår

Nu leker en trött kille här och jag hoppas han kan slappna av snart och somna. Han har inte kräkts mer men det var inte bara kiss i sista blöjan. Det känns ändå mer okej, han slipper lida som då han kräks kaskader. Lilla prinsen, så stola vi är över dig!!!


Igår i vagnen, myser med banan, här var han så trött så trött och vid slottet somnade han sött. Sen drack jag min cappuccino och drog vagnen fram och tillbaka innan vi mötte upp Elsa och Emma. De är så härliga tjejer, sex timmar nonstop var det relationssnack här inatt =)


I regnet i farten!


Elian var helt BANANAS igår, kröp, sprang, gick i trappor och ja name it....


Elians tunga är iaf läkt nu, en positiv nyhet i vår otursvecka! Året 2008 kan bara bli bättre!


Tack Elsa och Emma, vi får mysa hela morgonen nästa gång!



Kommentarer
Postat av: Lexie

Vad gulliga bilder :D

2008-01-13 @ 14:50:10
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Lina

hej!
vart har du köpt den fina påsen till vagnen?
Tack för en superbra blogg!!!

2008-01-13 @ 15:17:10
Postat av: josefine

Tack snälla!!!
Lina: menar du den med päls? För den blommiga påsen är en shoppingbag som kommer ifrån Barnlycka, annars är min åkpåse shoppad på en norsk hemsida!
kram

2008-01-13 @ 18:56:59
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Lina

hej igen!
menade shoppingpåsen.. har en brio race, tror du att den passar till den? tyckte den va väldigt fin och har letat länge efter en bra och snygg shoppingpåse till vagnen men ej hittat nån

2008-01-14 @ 08:16:50
Postat av: josefine

Det tror jag den gör! den passar vår scooter perfekt!

2008-01-20 @ 21:04:40
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0