BREAK

Jag hade sett fram emot en helg med massor som skulle göras med glädje. Det tycker jag är viktigt, att man gör saker med glädje och inte med press. Jag skulle svara på era fina kommentarer, städa vårt kontor, skriva brev, sortera och fixa. Idag har jag iaf gjort Elians garderob medans han röjde järnet därinne ( i hans rum) med mig o hällde ut ALLA sockpar ur korgen på sig själv och var helt bananas. Han har varit vild, arg, bestämd och ganska lite kramig just idag. Men då han blev tröttis och efter dusch fick jag massa kärlek.

Han somnade halv sju som en liten sten och jag måste ju berätta att då jag hämtade honom på dagis så längtade jag EXTREMT efter honom. Men han ville INTE gå hem... Vred sig som en mask, skrek och var helt vild. Men det är ett härligt tecken och jag förstår att han saknat att leka med sina kompisar då han varit halvsjuk. Jag blir överlycklig över hur bra han trivs, så länge som han är där varje dag MEN idag blev dagen fel för mig. Bet ihop och gick prommisen ifrån dagis till butiken och sen hem och åt. Nu är jag TOM för energi och ledsen inombords. Behöver ett break känner jag. Vet inte helt ifrån vad. Det har varit för mycket på sista tiden som är jobbigt och ibland så orkar man inte mer.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas att du får det break som du behöver och känner att du hittar tillbaka och får ny energi igen. Vissa dagar vill man bara gömma sig under ett täcke och komma bort från allt... Jag skickar stora styrkekramar till dig från ett gråmulet Alingsås.

2008-01-11 @ 19:35:20
Postat av: Sofia S

Jag känner mig också tom innuti, tyvärr. Inte alls på det där humöret som jag skulle vilja vara. Hoppas ni får en trevlig helg, ta det lugnt och njut av dina nära och kära. Kram

2008-01-11 @ 19:39:50
URL: http://sofiass.blogg.se
Postat av: Josefin

Ibland är det HELT ok att känna så som du känner idag. Hoppas att du kommer igen snart igen! Kramar till dig

2008-01-11 @ 19:42:58
URL: http://josefinsliv.blogg.se
Postat av: grombaben

Huff, så fælt når noen dager blir sånn! Håper virkelig at det kommer seg og at du får energien din tilbake! *styrkeklem*

2008-01-11 @ 19:43:58
URL: http://grombaben.blogspot.com
Postat av: grombaben

Huff, så fælt når noen dager blir sånn! Håper virkelig at det kommer seg og at du får energien din tilbake! *styrkeklem*

2008-01-11 @ 19:45:51
URL: http://grombaben.blogspot.com
Postat av: Becka

vet precis hur det känns att känna så där!
vill bara ge dej en stor kram!!

2008-01-11 @ 19:47:56
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Josefine.K

Hoppas att allt känns bättre snart! Alla har vi sådanna dagar. KRAM

2008-01-11 @ 19:53:31
Postat av: Suzanne

Du vet vart jag finns vännen om du behöver prata!!
Kram

2008-01-11 @ 19:59:31
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Vännen! Sånna dagar kommer och går men kom ihåg att de är de FABULOUS dagarna som består! :) Jag skickar dig massor med kramar och hoppas att du mejlar om du vill "prata" för du vet att jag alltid finns här för dig även om avståndet just nu är ovanligt långt.. NJUT helgen med dina kära E´s! Nu ska jag hoppa i säng, klockan är min vanliga norska lägg tid = 02 ;) Puss & Kram! :) och du - glöm aldrig att du är fantastisk, underbar & världens bästa mama! :)

2008-01-11 @ 20:00:43
URL: http://gizmolinas.blogg.se
Postat av: Gro

Hei!

Det er ganske slitsomt når dagistiden begynner og man selv er igang med jobb...klart det er fantastisk å få jobbe igjen, men veldig uvant hverdag for deg som nå har fått være så lenge hjemme med Elian. Det går seg til etterhvert. Lykke til :) Du blir vant med det. Jeg lover :)

Stor klem fra oss :)

2008-01-11 @ 20:10:36
Postat av: josefine

Gro: takk men dette handler mer om andre ting. Å jobbe er fantastisk morsomt og jeg föler meg veldig fri da jeg ikke må jobbe fulltid, vi får mailes. Miss You! Puss o Hils dine söte

2008-01-11 @ 20:13:01
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Zandra

Ta ett break, det är du helt klart värd! Man kommer till en gräns och jag och säkert många me mej förstår att den gränsen är nåd nu me råge!
Njut av helgen me lilleman och bara va! Hoppas du hittar glädjen med att blogga igen, Du lyser mångas dagar med kloka ord och annat, de vet du!
Kram och sköt om dej!

2008-01-11 @ 20:24:01
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: LinnM

njut och umgås med familjen och glöm alla måsten och tråkigheter, så kanske du mår bättre. Hoppas det! kram

2008-01-11 @ 20:52:52
Postat av: Malin.E

ja fast av någon anledning så orkar man vidare även när det känns som mest illa.Det blir nya dagar hela tiden ingen bryr sig någon borde kanske stoppa de nya dagarna? :-) nej de är tur dom finns...

2008-01-11 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0