Hemma efter frisörbesök!

Så nu är jag hemma igen, lovely att läsa tidningar, dricka cappuccino och bli fin i håret! Hann också med en snabb shoppingrunda på Gina som jag sällan går inom. Ska visa senare. När jag kom in var det helt tyst, jag trodde det var fullt ös då Elian sovit på balkongen i vagnen men nejdå killarna har somnat om... KÄRLEK!


Färdig! Skönt att luggen börjar bli lång nu.


Mina älskade just nu. När de vaknar ska vi på en visning, men vi kommer nog inte att köpa lägenheten. Men titta är kul. Sen möta Tore och hans dotter Julie och hitta på något skoj. Men först måste jag ha lite lunch här.

Kommentarer
Postat av: V, Stämningsfullt

Vilka sötnosar du har!
Så fin du blev i håret. Dags för ett besök hos frissan för mig med :)
Kram.

2008-01-26 @ 13:28:03
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Sofia

Håller med om att håret blev fint! :) Mysigt att vara hos frissan och bara njuta medan håret blir fint, härligt! Men desto härligare att komma hem till sina hjärtan. Underbart söt bild när de sussar tillsammans. Längtar också efter barn... Kul att gå på visning, har också tänkt gå på en husvisning imorgon fast vi har inte heller tänk köpa. Bara unna oss lite ögongodis. :) Nyfiken på vad du shoppat så får kika in ikväll igen. Kram.

2008-01-26 @ 15:55:39
Postat av: Petra

Håret blev verkligen fint! Å vilken snygg skinnjacka! Var har du köpt den? Kram,

2008-01-26 @ 16:08:35
Postat av: Camilla

aw, såg mysigt ut när dom låg och sov. :) ha en fin dag!

2008-01-26 @ 17:02:45
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: sanna

jag kan inte se dina bilder längre, vet inte om det bara är jag men klickar man på bilderna för att få dem större kommer man automatiskt upp till headern... knasigt.. hoppas det ordar sig för gillar att se dina bilder:) Kram

2008-01-26 @ 17:12:38
Postat av: Sofia

Sanna det händer ibland för mig också men jag tror det beror på att sidan inte laddat helt klart. Oftast när jag väntar ett tag så och klickar igen så går det. :)

2008-01-26 @ 18:05:29
Postat av: Anonym

Jeg bare MÅ spørre deg! Hvor har du kjøpt vesken din?
Veldig fin, - og akkurat en slik jeg behøver...
Ha en flott lørdagskveld! :)

Katrine

2008-01-26 @ 18:33:15
Postat av: josefine

Tack!!!
Ibland måste man vänta lite men det ska fungera med bilderna?
den gröna väskan kommer ifrån h&m, tror jag betalte 200 kr? klem!

2008-01-26 @ 18:48:10
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Martina

Trivdes du inte i lugg?!

2008-01-26 @ 20:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0