Onsdag!


Sötaste Zryan!

Igårkväll åt vi på Yayas, en viss kille jag pratade med igår( via mail) vet att det är hans fel att jag fick akut thaimatbegär ;) Gott var det och det är så mysigt med härligt sällskap!
Så mysigt att vi missade bion och åkte ner till Saga istället. Där drack vi te och såg en annan film. Kommer ej ihåg namnet men den var konstig... Handlade om en kille som tittade på.. Någon som sett den? Hans Mamma dog mystiskt i en sjö. Ska kika på vad den heter sen. Men nu, jobb! Har en superviktig och lovande avtale kl 9. Glädjer mig!!!

Ps. Ni som skriver om min vikt, jag kommer ej att kommentera det. Vill inte belysa ämnet, försvara mig eller behöva förklara något =)Tack ni som stöttar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kikar in o önskar dig en härlig onsdag!

2008-01-30 @ 09:05:54
URL: http://hannakarolina.blogg.se
Postat av: Sofia

Vad folk tjänar på att kommentera DIN vikt kan man undra. Så enormt onödigt. Har följt din blogg så länge jag kan komma ihåg och jag blir faktiskt bara mer och mer fast :) En regnig och tråkig onsdag förmiddag är det den perfekta humörhöjaren när man sitter på jobbet!
Ha en toppendag och hoppas avtalet går vägen!
Kram!

2008-01-30 @ 10:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0