Vår fredag!

Idag då Elian vaknat på jobbet ( han sussade i vagnen bredvid mig då jag jobbade) så gick vi hemåt. Trots en vecka med många prövningar och lite sömn så var jag så glad. Jobbet gick jättebra idag och helgkänslan infann sig då jag shoppade en cappuccino imorse vid 10. Mådde nästan illa av den men behövde den idag.

Så kikade vi efter MAMA och Family Living men de hade ännu ej anlät till vår Narvesen här, måste kika i Bogstadveien imorgon. Elian fascineras väldigt mycket av forsen som brusar på vägen hem så vi stannade en del. En hund gick förbi och jag satte mig på huk och pekade och pratade. Då tvärvänder hundägaren med sin lilla hund och de kommer fram till oss och hunden dansade en piruett för Elian! Det var dagens mest oväntade händelse tror jag =)


Nyss käkat macka och banan och busar på innan vi gick iväg!

Hemma så skickade vi sms till Emma och Elsa och en timme senare drog vi dit med bullar.
Jättemysig stund, vänner ger energi. Sen kom E och hämtade oss och nu är vi parkerade i liggläge hela familjen. Elian i sängen och vi i soffan!


Söta Elsa som var så söt i röda hängselbyxor!


Bus!


Fika. Elsa bläddrade i ett nummer av MAMA och Elian kikade i alla skåp och lådor. TACK för mysig stund tjejer!

Kommentarer
Postat av: Jenny från gävle

Hejsan svejsan
ha en trevlig fredag.

2008-01-18 @ 19:51:49
Postat av: josefine

Tack och detsamma!!

2008-01-18 @ 19:56:45
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Pethra

Mama är väl inte ute i butikerna förrän den 22:a har jag för mig, bara så att du inte går runt och letar i onödan... Men jag kan ha fel :o)

2008-01-18 @ 20:04:17
Postat av: josefine

Pethra: aha det förklarar saken =) Tack!

2008-01-20 @ 20:42:01
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0