Världens bästa E fyller år imorgon!

Vi måste ha tidernas otur just nu! Eller jag väljer att tro att vi får allt på en gång och sen får NJUTA av detta år =) E spelade fotboll i ösregn igår, kom hem helt genomvåt. Idag är hans knä som en melon ( uppsvällt, är ju skadad sen tidigare) och har öronvärk. Jag skrattar nästan åt eländet. Hoppas bara inte dagis ringer och ger oss några bad news idag nu...

E fyller år imorgon och här sitter jag i trosor och collegetröja. Måste försöka shoppa tårtingredienser ikväll så jag och Elian kan uppvakta VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!♥

Kommentarer
Postat av: Becka

Åhh, vilken otur ni har!
Jag var sjuk hela veckan efter nyår, riktigt sjuk, så nu hoppas jag att jag har varit sjuke så det räcker för detta året... ;-)
Det borde ni också snart ha varit...!!
Hoppas du snart mår bra!

2008-01-16 @ 10:34:22
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Em

Tänk att det är ofta just sådär..att ALLT händer på samma gång. Hoppas du försöker se det goda i eländet, dvs. att du har dina underbara E, gör saker du trivs med och att livet i det stora hela är bra även om det verkar vara mycket motgångar nu. När det blir lite lättare sen kan du se tillbaka på den här prövningen som något du klarade av :) KRAM!!

2008-01-16 @ 10:39:46
Postat av: Sara

Ungefär så känner jag också. Sedan första Januari har jag och min sambo hunnit genomgå två förkylningar, ett nackspärr och ett envist nageltrång med tillhörande operation. Suck. Nu hoppas vi att resten av året blir bättre! :)

2008-01-16 @ 11:12:05
Postat av: Lena

Låter inget vidare för er just nu!

Hoppas morgondagen blir bättre!
Min dotter fyller ett imorgon så vi hoppas också på en mysig dag!

kram!

2008-01-16 @ 12:43:42
URL: http://lena82.blogg.se
Postat av: Nina

Köp färdig tårta imorgon istället! Man behöver inte göra allt så perfekt jämt :-).
Krya på Er och tack för en underbar blogg!

2008-01-16 @ 13:11:17
Postat av: Cathis

Håhå, min make fyller också år i morgon! Har precis shoppat färdigt.
Kram och krya på dig!

2008-01-16 @ 14:37:50
URL: http://cattens.wordpress.com
Postat av: josefine

Nu hoppas vi på bättre tider!!! Jag känner mig redan happy då jag mår så mycket bättre. Jag ska nog shoppa en tårta imorgon, han önskar sig faktiskt Morotstårta =)
KRAM o tack för alla fina kommentarer

2008-01-16 @ 20:59:26
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0