Big moment!

Idag sov vi alla tre då Elian somnade bredvid mig i sängen. Jag flyttade fram mötet med prästen en timme via sms och vi skyndade oss dit strax före 15. Elian var nyvaken och hungrig så vi köpte med varsin korv med mos och åkte till kyrkan. Jag hann äta i bilen men inte killarna och vi trodde det skulle gå snabbt. Synd att jag inte tog med maten in i kyrkan men det kändes så dumt... Elian var tokvild och jag hostade mer än någonsin men prästen kändes HELT rätt!!!!

Vi planerade vigseln och gick igenom den. Jag gick fram till altaret, vi repeterade löften mm. Då jag sa JA var E ute och hämtade Elian, haha vårt liv i ett nötskal.




GLAD nyvaken kille på väg till bilen!


GOTT med mat - äntligen!!!!









Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag började gråta när vi repeterade i kyrkan. Snacka om lättrörd ;)

2008-07-08 @ 23:14:56
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0