Busunge!


Elian med olika färger på sina POPstrumpor med mjölken i högsta hugg.
Här vet han att han är busig som sitter på köksbänken och vi väntade på att pizzan ( mozarella/pesto/tomat) skulle bli färdig.

Nu sover han i sin vagn, jag har duschat och sitter nu och bara väntar på att han ska vakna. Vi ska fixa kontoret idag är ju planen, E är nog ganska klar för det då det är "hans" dator som står därinne mitt ibland allt kaos. Sen ska vi också fixa i sovrummet med nya sängborden, sätta upp våra sänglampor + hyllan vi hade över sängen tidigare.





Kommentarer
Postat av: Filibabba

vilket mysigt sovrum :D

2008-07-13 @ 15:23:15
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilket fint hem du har!! Lägg ut fler bilder så man får njuta o sno lite tips kanske hihi :-)

2008-07-13 @ 16:34:35
URL: http://alsklingenmin.blogg.se/
Postat av: Linda F

Hej. Jag har aldrig kommenterat nåt i din blogg då jag inte tycker det finns nåt att kommentera, du/ni sköter er jättefint :) Men nu känner jag att jag vill ge ett litet förslag, hoppas du tar det på rätt sätt. Elian borde kanske inte dricka ur nappflaska så mycket nu när han är storkille och kan dricka ur glas. Det är inte så bra för tänderna. Kram

2008-07-13 @ 17:27:48
Postat av: Tindra

Vad busig han ser ut, söööööt....hoppas allt e bra med dig o bebben i magen..

2008-07-13 @ 17:33:08
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Frufjeldhammer

Jeg skjønner at det sikkert ikke var ille ment Linda F, men flasken er vel for kos, det er sikkert ikke noe han drikker av hele dagen.. tror tennene overlever det... Jeg har selv en 2 åring og han drikker av flaske hver kveld til kos med varm melk i...



Kos dere videre med rydding og fiksing av huset!!

klem

2008-07-13 @ 18:41:12
URL: http://frufjeldhammerskaos.blogspot.com
Postat av: karin

men herre gud,mina pojkar drack i nappflaska till dom va fyra år det vad den viktigaste rutinen vi hade på kvällen,och mysigaste,då varvade dom ner o visste att de snart skulle sova.Fy va fort tiden går,idag e dom sju och nio,massa kramar.

2008-07-13 @ 18:51:28
Postat av: Lindaf

Jag tänkte då mest dagtid :) Jag jobbar som tandsköterska så det var bara väl menat.

2008-07-14 @ 16:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0