I fixartagen!

Nu har jag och Elian donat inne på hans rum och packat upp vår resväska. Han älskar att ta en klädhög och lägga den i sängen sen måste jag vika om och börja på nytt :) Jag längtar tills vi kan satsa på garderober till vårt sovrum, då ska vi ha en hel vägg med vita PAXgarderober ifrån IKEA och sen blir det vagga + tv vid vår säng = mysig amningshörna också då jag och bebis är ensamma på dagarna!

Jag tror bestämt att jag har lust att ha rosa i vårt vardagsrum igen, som vi hade i lägenheten, kör hellre marint / vitt ute på uteplatsen. Hoppas vi kan åka till IKEA idag så jag kan köpa gardinstänger och lite annat smått och gott. Vaniljljusen i glas är ett måste varje gång vi är där, liksom vita servetter, värmeljus och vita stearinljus.

Nu är Elian tröttis här så vi ska mysa lite innan städdags! Jag vet att Elian får leka massor då E tar honom på morgonen, med mig är det tvätta, hänga tvätt, städa och annat fix. Men han gillar både och, variation förnöjer och han älskar ju att dammsuga så jag tror bestämt att jag gör något bra som visar honom hur man håller fint hemma. ( Jag gör det mest för att inet somna i soffan ;))


Gardinerna!

Kommentarer
Postat av: Renée

Hejsan!

Vad fint ni har det! speciellt bokstäverna du har satt upp! Måste dock fråga hur inredningen går till. Är din man över huvud taget inblandad? Jag tänkte mest på allt rosa som får komma in. Jag har nyss flyttat ihop med min kille (dock i en studentlägenhet så ekonomin är väldigt stram) och jag skulle vilja säga att rosa inredningsprylar är big NO NO. :P Båda ska gilla inredningen och då blir det inte mycket tjejigt, utan mer neutralt. Kul att höra hur det fungerar hos er?

2008-07-12 @ 11:21:25
URL: http://pluggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0