Kärlek!


NU sover Elian!
Han har svårt att komam till ro och springer ut ur sitt rum MÅNGA gånger. Men det är ju bara så fantastiskt då han säger Mamma kos och kramar mig så hårt. Min lilla skatt, jag älskar dig så högt.


Jag har ätit och ätit och ätit idag, mackor, mjölkchoklad, pasta med falukorv och massa annat. Kommer inte ihåg att jag kände sån här hunger med Elian men man glömmer snabbt :) Magen växer snabbt och nu ska jag strax sova så jag vaknar frisk imorgon. Vi har så lust att orka med stranden, HOPPAS!!

KRAM och Sov Sött - imorgon är det FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Åh jag kommer ihåg när Oscar sa älskar dig första gången!.. Det är ju bara helt underbart! :D Fiiiina magen! Har precis läst ut Gravidchock! Var dock lite besviken... hade hört att den var sååååå bra!?.. Jag hoppas du tycker om den iaf! ;) Kram

2008-07-10 @ 22:40:59
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Josefine

ÅÅÅ så mysigt, när gjorde han det? All kärlek och alla kramar överväldigar mig just nu och jag känner att det kommer bli overkligt att dela kärleken mellan två barn. jag tror kärleken blir dubbel!! Jag har snart läst ut den, helt okej men inte superfab ;) Önskar er härliga dagar och förlåt att jag sällan gör utmaningar eller utmärkelser men jag blir SÅ glad!

KRAM

2008-07-10 @ 22:43:46
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Elin

Vilken söt liten bebis mage! Kram

2008-07-10 @ 22:51:11
URL: http://elinrydberg.bloggagratis.se
Postat av: Viktoria

Åh vilken fin liten bebis mage! Tänk om det bara kunde börja växa ett litet mirakel i min mage - den som väntar på nått gott ;) Kram & god natt

2008-07-10 @ 22:59:46
URL: http://enprinsessa.blogspot.com/
Postat av: isabella

oj, nu går det fort... sist jag såg en bild syndes det knappt. nu ser man den fiiina bebismagen som man så gärna önskar man själv hade.

2008-07-11 @ 00:16:49
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/
Postat av: Emelie

ÅÅ nu ser man verkligen din mage, gud vad kul!! Så glad för er skull. Hoppas du vaknar och mår bra denna regniga dag i Malmö =)



Kram

2008-07-11 @ 06:49:30
Postat av: Ann

Jag anser att en gravid kvinna är det vackraste som finns!

Jag älskade min kropp under mina två graviditeter trots över 20 kg uppgång!

Man blir så stark på något vis! Man är som en gudinna anser jag som alla ska se upp till...fniss...Nja inte riktigt så kanske men jo...faktiskt!

Att bära och föda ett barn är det starkaste man kan göra anser jag! Ingen man skulle någonsin klara av att lämna ut sin kropp så fullständigt!

Att sedan veta man har gett det barnet liv i sin kropp .Den känslan är övermäktig!

NJUT av din graviditet fina du!

Du är så vacker med din mage!

KRAM!

2008-07-11 @ 07:18:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Maja

Nej men hjälp, vilken kula, fint!! Är själv i v 14 men det syns i stort sett ingenting, även om jag tycker det till och från så hävdar den blivande pappan att det inte ens är en liten bula, men men den kommer nog ;-). Kram

2008-07-11 @ 07:40:58
Postat av: Anonym

Nej men hjälp, vilken kula, fint!! Är själv i v 14 men det syns i stort sett ingenting, även om jag tycker det till och från så hävdar den blivande pappan att det inte ens är en liten bula, men men den kommer nog ;-). Kram

2008-07-11 @ 07:41:48
Postat av: Cassies mamma

hihi ,så sött!



Kikade tillbaka på din mage när du väntade Elian. Jag tror bestämt du får en tjej,(känns så) tiden lär utvisa det..



Vad kul att MIRATO tävlingen kom upp! Hihi du ser vad många som tävlat,vad trevligt!

2008-07-11 @ 07:44:41
Postat av: Anna-Lena

Har ofta tänkt att jag inte ska "störa" med utmaningar osv för jag fattar ju att du har massor at göra! (vet ju inte heller om du läser min? du var inom förr?) Din blogg har blivit STOR! Det är så kul för den är ju superbra! ;) Men så tänker jag att du gör den om du hinner! Inte mer med det! Så det ska du inte tänka på! ;)

Tror Oscar var runt 2, 2 1/2 när det kom! Har skrivit upp det självklart ;) men där nångång! Så det kommer snart! ;D

Ha en skön fredag! Kram

2008-07-11 @ 08:56:20
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: carro

Så mysigt! Skulle du inte kunna lägga in en bild bredvid nuvarande magen som visar hur magen såg ut samma vecka med Elian? kram

2008-07-11 @ 10:04:57
Postat av: Alexandrah

Nä men vad roligt att bebismagen syns så väl redan! :) :) Fiiiint!!

2008-07-11 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0