Perfekt att vara på en mysig båt med barn!


Show! Det är perfekt att resa med barn då det hela tiden sker ting!


Mammor. Är så glad i dig vännen min!


Solveig ( grannflickan till Ashis familj) och Pernille myser.

Middagsdags! De delade en smarrig skinkpizza. MIssade kos och kramar med kameran, man kan inte alltid vara med.


Pappamys med mjölk.


Mumsig scampitagliatelle!


Orkar ni med mer blogging ifrån mig nu?
Jag är snart klar, behöver sömn inatt och E har gäster som spelar poker här bredvid mig.
Jag la Elian ikväll och sjöng och strök på pannan, han somnar mycket bättre då vi drar ned på dagsvilan. Max en timme, helst ca 40 min, vi väcker honom så att han kan somna på kvällen runt 20.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0