E har semester!

Nu kom vi hem alla tre! Idag har jag och Elian fixat saker inför morgondagen. Shoppat  dvd till bilen, ätit mysig lunch och strosat lite i Nydalen. Sen hämtade vi E. Fast det var inte förrän då vi shoppade dvdn för vi var i två  Expertbutiker där de var slutsålda. Både på Storo och Colosseum men på Grynelökka fanns den. Där shoppade E en radiostyrd expertbil åt Elian som de nu leker med ute. Jag ska göra lite middag och sen är det packa som gäller!

Vi glädjer oss SÅ till att resa ifrån Norge en stund och mysa i Sverige. Köpa god lunch, äta limpmackor till frukost och bara vara. Det blir verkligen semester då man reser bort. Vi kommer att bo i Mammas lägenhet i stan och vi kör bilen så det är skönt, då kan vi hälsa på vänner också. Tiden flyger alltid fram men då det är Gatufesten brukar man möta de flesta. Jag TOKlängtar efter en langos med räkor, mums!



Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Härligt att E är ledig så ni får tid tillsammans alla tre! :)

2008-06-30 @ 17:06:28
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Mira

Underbart med semester hela familjen!! =) Dröjer några veckor till för min del! =(



Langos - var du tvungen!!!? ;) Nu kommer jag inte kunna släppa det innan jag fått i mig en. Såååååååå gott!



2008-06-30 @ 17:11:08
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0