Eftermiddag:

Nu ligger jag i sängen och vilar! Hoppas ni haft en fin dag? Jag släpade mig till fysioterapin och mådde inte alls bra varken innan eller efteråt men lite mjukare blev jag kanske. Hon var bortrest i en vecka och det känns verkligen i nacken och nu ska hon resa bort igen men jag har nästa timme till veckan som tur är!

Elian ska strax sova, han sitter nere i soffan med E och Mormor och dricker välling.


Satt och väntade på att E skulle hämta mig. Man ser att jag har ont, har knappt orkat le idag. Det är så TRÅKIGT! Imorgon ska jag vakna upp pigg tänkte jag ;-)


Mormors buss var försenad så vi åt en korv på stan då vi väntade. Passar på att varna för Säfflebussen som varken hade ac, fungerande toalett eller någon möjlighet att köpa vatten el dylikt på bussen eller någonstans där det stannades...Det var sista gången Mormor hoppade på den bussen...






Kommentarer
Postat av: madde&wilmer

men herregud vad jag tycker synd om dig!!!det syns verkligen att du har ont!!!

hoppas på en bättre morgon dag!!



kramar

2008-06-09 @ 20:50:51
Postat av: Hanna

Jag har åkt iaf minst 2000 gånger med buss göteborg/oslo så jag kan väll säga att Swebuss ÄR mycket bättre :) dom pausar oftast en gång innan gränsen oxå :) men det med toaletterna och aircondition är nog tyvärr likadant för alla bussar, ibland funkar det och ibland inte :/

2008-06-09 @ 20:50:56
Postat av: Karin

Ont i nacken är inte roligt...har själv haft ont i nacken mycket efter att blivit påkörd bakifrån. NU är jag ( peppar peppar) riktigt bra, blev bättre efter avslut på amning plus att jag slutat bära på barnen. Tack och lov är de ju större nu så man inte behöver bära längre. Krya på dig och ha inte dåligt samvete för att du inte orkar vara positiv och glad jämt. Gör sånt du mår bra av och be om hjälp när du behöver!!

2008-06-09 @ 20:56:55
URL: http://karinsreallife.blogg.se/
Postat av: Sofia S

Hej söta du!

Skickar över en massa styrkekramar och hoppas verkligen att du får en skönt vecka tillsammans med din mamma! Hoppas du får sova gott i natt så nacken är liiiite bättre i allafall när du vaknar i morgon bitti.

Även om du har ont och är en smula ledsen på bilden så är du som alltid lika vacker! :-) Kram på dig!

2008-06-09 @ 21:00:48
URL: http://sofiass.blogg.se/
Postat av: Sofia S

Hej söta du!

Skickar över en massa styrkekramar och hoppas verkligen att du får en skönt vecka tillsammans med din mamma! Hoppas du får sova gott i natt så nacken är liiiite bättre i allafall när du vaknar i morgon bitti.

Även om du har ont och är en smula ledsen på bilden så är du som alltid lika vacker! :-) Kram på dig!

2008-06-09 @ 21:02:12
URL: http://sofiass.blogg.se/
Postat av: Sofia S

Verkar inte som att det går att kommentera?

2008-06-09 @ 21:02:58
URL: http://sofiass.blogg.se/
Postat av: Sofia S

Hej söta du!

Skickar över en massa styrkekramar och hoppas verkligen att du får en skönt vecka tillsammans med din mamma! Hoppas du får sova gott i natt så nacken är liiiite bättre i allafall när du vaknar i morgon bitti.

Även om du har ont och är en smula ledsen på bilden så är du som alltid lika vacker! :-) Kram på dig!

2008-06-09 @ 21:03:41
URL: http://sofiass.blogg.se/
Postat av: Sofia S

Förlåt, nu gick det ser jag. Sorry!

2008-06-09 @ 21:04:46
URL: http://sofiass.blogg.se/
Postat av: Frida

Jobbigt att inte må bra :/ Krya på dig! Hoppas du blir bättre snart.

2008-06-09 @ 21:29:01
URL: http://friida88.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ville börja med att verkligen önska krya på dig.. vet hurjävligt det känns i hela kroppen när nacken inte fungerar som den ska! Hade en fråga också.. Har du/ni anlitat proffs fotograf till bröllopet? Känns dyrt.. :/ KRAMAR!

2008-06-09 @ 21:32:25
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Pethra

Ja fy, du ser riktigt sammanbiten ut. Smärta och speciellt ihållande smärta är något av det värsta som finns. Jag hoppas innerligt att det ger med sig för det är svårt att vara glad & positiv när man har ont.

2008-06-09 @ 21:44:26
URL: http://pethrelitan.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Söta rara Josefin så här kan du inte ha det.

Har du fått röntgat din nacke?

Kanske behöver du få sova ordentligt, utan Elian i sängen. Jag vet att det låter hårt. Men med ett barn i sängen sover man dåligt.

Var rädd om dig!

Styrkekramar

2008-06-09 @ 21:53:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12016
Postat av: Angel

Åh så åtråkigt själv gillarj ag swebuss kan ju va ett tips.Om dom nu går till Norge men det tror jag allt.

2008-06-09 @ 22:08:01
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Hilde

Synes så synd på deg som har så mye smerter i hode og nakken. Det som slår meg er at jeg tenker at du kanskje stresser litt mye? Du gjør mange hygelige ting, men kanskje blir det litt mye noen ganger? Du er jo veldig rask til å oppdatere bloggen bla. Jeg synes det er fint som leser og er innom flere ganger per dag, men jeg er litt engstelig for om det har blitt "ett måste" for deg? Det går an å bli stresset av hyggelig ting også- I know! Det jo fint for oss som leser bloggen din, men som du selv sier må helsa komme først! God bedring.. klem Hilde

Ps. Mente ikke å være belærende, men snakker av erfaring!

2008-06-09 @ 22:53:44
Postat av: Anonym

Hei! Solbrillene dine e kjempekule, hvor har du kjøpt dem? Digger bloggen din :)

2008-06-09 @ 23:22:42
Postat av: Petra

Hei! Solbrillene dine e kjempekule, hvor har du kjøpt dem? Digger bloggen din :)

2008-06-09 @ 23:23:30
Postat av: Therese

Ett tips om buss är Swebus Express har rest med den många gånger och både AC, toaletter har fungerat och på de längre resorna har man oftast lyckats handla en dricka snabbt.

Hoppas du snart mår bättre hemskt jobbigt när man har ont och man inte kan vara sitt 100% jag som man vill.

Stor kram :)

2008-06-09 @ 23:52:43
Postat av: Johanna

Hejsan!

Verkligen ledsen för din nacke, du ska ha all cred för att du ändock har orkat jobba så länge som du ha. OCh jag lägger mig inte inte i diskussionen om din sjukskrivning osv. Men jag tycker inte att du ska skriva illa om ett företag på det viset. När vi läsare inte får skriva ett ont ord om dig förrän direkt hotar med att sluta skriva. Och när du dessutom inte kommenterar det mer än så; jag slutar att blogga! Typ. Kom då ihåg att på sätt och vis blir det samma sak med ditt skitsnack om Säfflebuss. Mkt onödigt. Du gillade ju tex inte när bloggkommentatorerna skrev om dig här för ett tag sen.

Hur som helst, hoppas din nacke blir bättre, om den nu kan det och att du får återgå till jobbet snart!

2008-06-10 @ 06:52:41
Postat av: Josefine

Tack snälla söta ni som bryr er!!

Det är tråkigt att höra att fler av er har ont, önskar er massa KRYA PÅ ER!!!



Ang Säfflebussen vs min blogg så hotar jag aldrig med att sluta blogga, däremot skrev jag som jag kände att jag kommer tillbaka då jag vill och orkar, vilket jag gjorde =) Sen är jag inget företag som man kan förvänta sig saker av som man kan av tex ett bussbolag och jag tycker SYND om dem som hamnar på en sån buss i så många timmar, min Mamma mådde dåligt av hur dåligt det var så jag varnar gärna andra. Sen kan ac, toalett mm vara sånt som fungerar ibland och ibland inte på en buss men jag tycker det är oacceptabelt då man ska resa i över 8 timmar!



KRAM

2008-06-10 @ 08:49:31
URL: http://prinsessans.blogg.se/
Postat av: Josefine

Solbrillene komme fra H&M!

2008-06-10 @ 08:49:48
URL: http://prinsessans.blogg.se/
Postat av: Hanna

Usch vad tråkigt att du har så ont! Inte roligt att leva med smärta.... Hoppas det blir bättre, kram!

2008-06-10 @ 09:35:17
URL: http://vardagsmammans.blogg.se/
Postat av: Johanna

skitsnack som skitsnack... hoppas din mamma framförde sina synpunkter till chauffören.

hur som helst, ursäkta att jag skrev att du hotade att sluta blogga, fel av mig!

2008-06-10 @ 16:28:22
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Synd att resan inte var den bästa. Swedbus är bättre.

2008-06-10 @ 17:55:47
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0