Fab eftermiddag!

Nu sitter jag och Elian och myser med Allsång på Skansen och solen skiner ute. Ikväll är min taktik att lägga Elian då han är supertrött istället för att spendera två timmar på hans rum då han ändå inte vill sova. Att sitta på golvet och böja sig ned i hans säng och sjunga samtidigt som man är gravidillamående = dålig kombo. Självklart skulle E göra det om han var hemma men först svensexa, så fotbollsmatch och ikväll möte. Men imorgon DÅ ska jag rymma då det är läggdags här i huset!

Idag hämtade jag och E Elian efter fysio, sen släppte vi av E på jobbet och körde mot Siba. Min rosa Sony Ericssom är på service då knapparna knäckte första veckan och nu har jag väntat LÄNGE på att den ska bli lagad så jag har begärt en ny pga lång servicetid. Den allra sista fanns på Siba Furuset så jag var där en stund då de konstaterade att de behövde en signatur ifrån Sony Ericsson så jag fick bara se då de la undan min fina nya telefon tills alla papper är färdiga.


Men Mamma får du någon ny telefon idag?

Vi åkte som planerat till Ashi och hämtade Henrik på dagis. Sen har jag mest legat i deras sköna soffa HELA dagen förutom middag och fotografering av Ashi som ska sälja sin felbeställda brudklänning. TACK snälla fantastiska ni för att ni skämmer bort mig, Ashi är en fantastisk vän och hennes PA har varit ute och lekt med grabbarna idag så jag har fått slappa.



Mums med jordgubbar tyckte Henrik, Elian tyckte det var mer spännande med Henriks traktor som är Elians favorit!


Pernille hade ju den bästa texten på sin tröja idag  ;-)


Mama softar....


VACKRA Ashi i den fina krämvita klänningen, stl ca 38-40 ( snörning i ryggen) Fyndpriset 2500 nok kostar den då hon inte ska använda den. Skynda fynda ;)

Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Det är sånt man har VÄNNER till :-)!! Gud va härligt det lät. Jag önskar att jag vart så bortskämd. Känner mig minst sagt SLITEN nu. Kram

2008-06-24 @ 21:06:32
URL: http://mariaostberg.blogg.se/
Postat av: Miss0

Förstod att din w580 skulle gå sönder vid knappsatsen. Jag säljer ju mobiler och de har varit jätteproblem! Om jag hade varit du så skulle jag ha tagit en anna telefon. Okej, det kanske inte finns så många andra fina rosa telefoner men hellre en telefon man kan använda än en telefon som är på service hela tiden ;)

Men hoppas att den mobilen inte går sönder :)

2008-06-24 @ 21:13:21
URL: http://miss0.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag har oxå en W580 och mina knappar har oxå börjat spricka. Min syster har en lika dan och hennes har varit inne på lagning en gång. Verkar vara riktigt dålig kvalite på dem :( Har alltid varit väldigt nöjd med Sony Ericsson innan...

2008-06-24 @ 21:46:49
Postat av: Josefine

Maria: repeat önskar vi bodde nära =) Puss o Kram



Sony Ericsson har problem med den modellen, hoppas de gjort ett bättre tangentbord nu annars reklamerar jag igen men jag tycker den är superfin och bra i övrigt, knappar fungerar men hur kul är det med en trasig telefon :)

2008-06-24 @ 21:51:15
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: vicky

Min killes har varit på lagning 3 eller 4 ggr... och han tyckte jättemycke om den men han bytte till slut. Lessnade. Samma sak syrran min och en kompis. Trist. Hoppas du lyckas få ngn som håller. Dom är snygga. Tänkte skaffa en svart men ja vågar inte.... Ha en bra dag och lycka till me graviditeten. Ska bli kul att följa den. =) Och hoppas att illamåendet blir bättre snart.

2008-06-24 @ 22:27:25
Postat av: Emmasusanna

Jag hade en vit w850i, den reklamerade jag 3 gånger pga. att knapparna sprack och tappade färg. I dag fick jag den nya ersättaren för den w950i tror jag den hette, Så jag fick en helt ny modell. Det var bara knas med den förra, fast jag gillade den verkligen.





Hoppas du mår bättre snart :D



EMMA

2008-06-24 @ 23:11:38
URL: http://emmasusanna.blogg.se/
Postat av: Caroline Werne

Jag har också en sån rosa mobil, fast använder inte den länge för att mian föräldrar jobbar på Sony Ericsson så jag får nya gansk ofta. Min pappa håller på med w580s efterträdare. Och jag kan säga att den är snygg.. :) Men den komemr inte börja säljas föräns i höst/vinter.

2008-06-25 @ 16:17:39
URL: http://werne.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Härliga bilder!

2008-06-25 @ 18:09:10
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0