GRATTIS FAB MAMAS!


Tävlingen avslutade jag NU och de som vunnit varsin POWERMUM är:

Postat av: Anna-Lena

Vet du vad! Jag BEHÖVER det helt enkelt! Jagär nog den sämsta powermum jag vet, sån typisk... nej, jag kan inte gå ut då eller då för då ska barna sova (fast pappan är hemma och klarar det minst lika bra?) nej, jag köper inte de vita byxorna för de blir bara skitiga med en gång!! Jag är hopplöst dålig på något som jag verkligen beundrar din vännina Anna-Stina för nämnligen bära vackra ting VARJE DAG!(jag tror hon skrivt något liknande som motto en dag och då börja jag nästan lipa, jag är KASS på det) Denna dagen kommer ju aldrig tillbaka! Jag vet inte precis om det hjälper med en sådan maskot men kanske jag måste ha en i väskan som du för att få en spark i r--en ;) och komma ihåg att prioritera mig själv ibland oxå! :) Ha en skön kväll! KRAM

2008-06-19 @ 20:59:48
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com



Postat av: Helena

Åh, jag skulle verkligen behöva en Powermum just nu. Jag har två underbart goa barn som är nästan fyra och ett år. Om två veckor separerar jag och deras pappa, det är inget jag någonsin skulle ha valt men livet är ibland på det viset. Jag är hur som helst livrädd för hur det ska påverka barnen, dom är ju så små... Behöver nog lite extra mammakrafter för att klara av att bli en toppenmamma till tjejerna och samtidigt ta mig vidare i livet på ett bra sätt nu när jag är ensamstående igen. Det ger mig panik bara att tänka tanken på att jag måste gå vidare någon gång just nu...

Kramar från mig

2008-06-19 @ 21:06:41
URL: http://helenasnackar.blogg.se/



Postat av: Victoria

Jag är inte direkt ny i mammarollen - mamma har jag nu varit i 14 år. Med en son i början av tonåren kräver en stor dos power. Just nu känner lite brist på just den varan så att vinna en POWERMUM skulle inte kunna komma mer lägligt!

Glad midsommar!

2008-06-19 @ 21:54:10
URL: http://dumle.blogg.se/

Postat av: Terese

Som ensamstående (på heltid) mamma till en dotter på fyra och ett halvt år, önskar jag mig ibland kraft att orka vara en powermum. Det är ofta tufft att inte ha en annan vuxen person att förlita sig på, men jag skulle inte för allt i hela världen byta bort MITT liv med min underbara älskade unge. Att vara mamma är fantastiskt.

2008-06-21 @ 20:28:47

Postat av: Mia

Jag skulle gärna vilja vinna en och ge bort den som gåva till världens underbaraste mor! hon ställer alltid upp och har alltid funnits här för mig, i vått och torrt. hon ger bort allt hon har och gör allt för att få mig glad. ibland känner jag mig dum eftersom jag aldrig någonsin kommer kunna ge tillbaks allt jag fått utav henne. hon har migrän varje dag eftersom hon stressar alldeles för mycket, och jag har sagt åt henne att sluta stressa så mycket eftersom att jag är rädd att förlora henne och jag hade aldrig klarat mig utan att ha henne vid min sida. jag ger henne all min kärlek och jag vet att det är tillräckligt, men det hade varit roligt att ge henne en powermum för att visa hur mycket hon betyder för mig och att det är hon som får mig att komma upp ur sängen på morgonen, och som får mig att fortsätta kämpa i svåra situationer.
min mor är min bästa vän, och vore det inte för henne hade jag inte varit den person jag är idag :')

2008-06-19 @ 21:41:59
URL: http://miaalarsson.blogg.se/

Ni är OTROLIGT duktiga att skriva och ni berör mig varje gång, önskar jag hade lika många dockor att tävla ut som bidrag som kommer in, det vore nåt va? GRATTIS till er som vann i den slutgiltiga lottningen.
Glöm inte att maila mig [email protected]
Ämne: POWERMUM och i mailet vill jag ha er adress så att de kan skickar bums med posten!








Kommentarer
Postat av: Johanna

Idag i aftonbladet så var det ett mittenuppslag om bloggar och din blogg var omnämnd som "en av de skönaste vardagsbloggarna". Tänkte bara om du undrar om besökssiffrorna ökat ;)

2008-06-22 @ 21:39:32
Postat av: Angel

Va härligt,grattis

2008-06-22 @ 21:41:33
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Helena

Ååååh vad roligt! Första gången någonsin jag vunnit en tävling i en blogg :-) Tack så mycket!

2008-06-22 @ 21:41:58
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Terese

Tack tack så mycket!

Första gången jag kommenterar i din blogg och så vinner jag..Såå roligt :)

2008-06-22 @ 21:50:47
Postat av: Victoria

Jippi!!



/:-)

2008-06-22 @ 22:37:03
URL: http://dumle.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jippi!!



/:-)

2008-06-22 @ 22:37:25
URL: http://dumle.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Vad GLAD jag blir nu!!! (nu sitter jag här med tårar i ögonen IGEN!, jag kan visst inte läsa din blogg längre Ha ha... ;) Vad kul, ska genast mejla adressen! KRAMAR

2008-06-23 @ 09:24:29
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Antonioronja

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2010-12-06 @ 11:19:33
URL: http://antonioronja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0