Hemma igen!

Idag har min blogg varit väldigt ostabil =) Vi hade möte imorse och jag känner mig SÅ klar för sommarledigt nu. Ikväll tänker jag packa strandväskan och sen hämta Elian kl 14 prick imorgon och åka på beachen. Man ska ta vara på sommaren!

Nu går vi snart ut på gräsmattan tror jag, men det är så varmt så det är skönt att sitta inne och softa lite med iste. Iste peach är så smarrigt tycker jag och framförallt läskande.

Vi får grillgäster halv sex så E har det han gör då han kommer hem. Vi måste köpa mer gas till grillen, middag och annat smått och gott.

Idag hade jag svarta leggins ( som åkte av i bilen på väg hem), svart linne med spets Vero Moda, lila tubkjol H&M och kofta ZARA.

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Sgg kjol! :)

2008-06-02 @ 21:15:01
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilka snygga skor!! vart kommer dem från?

2008-06-02 @ 22:02:31
Postat av: Josefine

Tack!

Skorna är ifrån Din Sko för många år sen!kram

2008-06-02 @ 22:48:36
URL: http://prinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0