Hos Bestemor!

Idag var det så skönt då jag gick ifrån bussen till fysio, struntade i att ta trikken. Det var skön regnig, fräsch luft och jag kände att jag mådde bättre än på länge. Fysioterapeuten sa att min nacke är betrakteligt bättre nu som jag inte jobbar. Det är all vila jag fått som hjälper!

Sen hämtade E mig och jag fick vara med och hämta på dagis. Vilken LYCKA! Elian var så glad och vi åkte till Bestemor på god middag. Det var verkligen på tiden att prata bröllop, Elian är SÅ glad i sin Bestemor. Det syns verkligen att de har en speciell kontakt då de ses så ofta.


Hos Bestemor!



Nu lägger E Elian och jag ska lägga mig och vila lite.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Josefine!

Kul att det var bättre med din nacke, tyvärr har jag i princip slutat läsa din blogg sen du blev sjukskriven/åkte till sundsvall då du inte är den positiva/energirika människan du var innan vilket man kan förstå. Tyvärr ger detta mig inte det jag "söker/vill läsa om" men jag hoppas jag kommer hitta tillbaka till din blogg en dag för den var underbar innan, men sånt är livet, ups and downs och jag hoppas du får en fin graviditet och bröllop.

Ingen ont om dig men denna självömkan är inget som intresserar mig, ta hand om dig!

2008-06-19 @ 19:52:07
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Skönt att nacken är lite bättre nu när du fått vila. Vad kul att Elian och hans bästemor har ett så nära förhållande. Det är guld värt! Ha en fin kväll. :)

2008-06-19 @ 19:54:17
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0