Lille Noel vann!

Kul att så många deltagit i tävlingen om BUSUNGETRÖJAN ifrån Barnlycka.se! Jag har lottat ut en vinnare och det känns SÅ kul att lille Noel ska få klä sig i den tuffa t-shirten, GRATTIS! Maila mig [email protected] vilken adress jag ska skicka den till!

"
Postat av: Jossan

Åh, jag skulle bli så glad om jag vann denna söta tröja till min lille Noel, som trots sin sjukdom är en liten busunge ... han har alltid varit det o är det än, mellan jobbiga behandlingar o mycket sjukhusbesök. Kramar från Jossan o Noel!

2008-06-16 @ 20:40:12"



Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Grattis till vinnaren! :)

2008-06-19 @ 19:52:37
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Anna (england)

Grattis till Noel, och hoppas han blir frisk snart!

2008-06-19 @ 21:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0