LYXIGASTE KVÄLLEN!


C och Benji goes LIVE!!!

Ikväll har jag och min bästa kompis Charlotte pratat på Skype i två timmar. Vi har gråtit, skrattat, pratat och haft SÅ mysigt! Jag har sett Benji live och pussats med honom via kameran, ÅÅÅÅ nu somnar jag LYCKLIG! Jag visade också en sovande Elian, bredde mina mackor, åt dem och annat samtidigt som vi pratade, Skype is the shit! C var lite seg att ladda ned det bara ( typ två år efter jag började tjata haha ) men nu vet jag vilka som kommer ses OFTA via nätet.

Imorgon är en dag att se fram emot, mysigt besök av Ashi! Vi ska ha lunch härhemma och göra smoothies. Eftersom vi fick besök idag hann jag inte handla så jag ska skicka inköpslista och ge pengar hihi, när man är gravid är man allt extra snurrig. Som då jag skulle boka SATCbiljetter åt oss alla så var det ett x antal sms fram och tillbaka men NU är det bokat, imorgonkväll smäller det!

Sov Gott, hoppas du haft en FAB kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så SÖT! Sov gott!

2008-06-17 @ 23:13:29
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: nic

Hihi, otroligt söt! :D

2008-06-18 @ 09:31:09
Postat av: Charlotte Marten

jag ar saaa glad att vi kan prata pa Skype nu :) Alskar er!

2008-06-18 @ 10:32:03
Postat av: kattis å mion

hej!

kan du messa ditt mobilnr till mig, har det i min gamla telefon och den trasslar..

kram kattis

2008-06-18 @ 15:45:47
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Jag ska se SATC på lördag. Längtar!

2008-06-18 @ 17:50:07
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Frida

Skype är verkligen bra! Jag brukar använda det för att prata med min pojkvän, sm bor X antal mil bort. Så bra :) Hoppas allt är bra med dig och familjen :)

2008-06-18 @ 23:09:30
URL: http://friida88.blogg.se/
Postat av: Frida

Skype är verkligen bra! Jag brukar använda det för att prata med min pojkvän, sm bor X antal mil bort. Så bra :) Hoppas allt är bra med dig och familjen :)

2008-06-18 @ 23:09:32
URL: http://friida88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0