Nudelsoppa!

Ikväll började jag lägga en trött Elian kl 19, fortsatt sover han inte... Nu ligger han inne med E men jag tror han snart ropar på mig, vi får se. Jag lyxar ( NOT) med en nudelsoppa, kycklingsmak. Men jag blev så sugen så det smakar jättegott.

Jag vet om att jag är väldigt bortskämd med att ha en FAB DAD till Elian. Han kan trösta, lägga och allt det där och i perioder roat ned och lagt Elian lättare än jag själv och det är ju bara toppenbra men det känns då jag är ensam att jag verkligen är bortskämd annars, något jag tacksamt tar emot. E och Elian har ett underart band dem emellan!

Återkommer med vinnarna i tävlingen så snart Elian somnat!

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

E verkar vara en underbar pappa!

2008-06-22 @ 22:22:43
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0