Pink wedding!

Nu sover Elian efter lite Mammasång och gos i sängen. ÄLSKADE SKATT så lycklig du gör oss. Jag ska sammanställa våra bröllopsgäster och fixa med lite bröllop nu. Det ska bli så KUL att fixa med vigselprogram, festprogram och annat då vi är lite närmare. Att fira oss en hel dag känns otroligt lyxigt och STORT.


Sån här confetti i en rosa liten påse hade jag med mig på bröllopet i lördags, men ingen annan kastade något på brudparet så jag lät bli även om jag ville :) Vi ska ha såpbubblor på vårt bröllop som alla får blåsa på oss med då vi kommer ut ifrån kyrkan, jag tror bilderna blir väldigt fina då.



Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vilken bra idé att gästerna blåser såpbubblor då man kommer ut ur kyrkan! Tror det blir jättefina bilder då.

2008-06-19 @ 20:29:18
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: sara

Vi hade såpbubblor till alla gäster på vårt bröllop, kan intyga att det blir väldigt bra bilder och hur mysigt och festligt som helst. Inte jättekul att få ris innanför klänningen och i håret.

2008-06-19 @ 22:07:24
Postat av: Lisa

Jag vet, de facto, att bilderna blir jättefina då. När min pappa gifte sig blåste vi massor av såpbubblor (samt kastade risgryn...) och bilderna blev fantastiska. De såg helt magiskt ut! Lycka till! Kram!

2008-06-19 @ 22:46:34
Postat av: Fia

Jag jobbar på en festvåning där jag köper in små såpbubbelflaskor som ser ut som champagenflaskor eller brudpar. De är så söta. Finns säkert i Oslo också!!

2008-07-06 @ 18:56:08
URL: http://www.sofiapalm.wordpress.com
Postat av: MammaLinda

Kul grej med såpbubblor!! Grattis till att ni ska gifta er :)

2008-08-13 @ 23:16:57
URL: http://liindiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0