Vi längtar efter dig!


Ett eget inlägg om min möhippa kommer så snart jag fått bilder på mail ifrån alla girls, MEN jag kan berätta att jag var på väg ut till postlådan i lördags eftersom postbilen kommit och vår postlåda var överfylld... Eftersom jag blev kidnappad så hann jag inte öppna posten men idag!

I ett paket låg detta fantastiska nya hänge ifrån Namnsmycken.com
Det står Elian på den lilla runda brickan och så LÄNGTAR EFTER DIG på den större. På baksidan står det VEM ÄR DU
Jag blev SÅ glad och nedan ser ni det extra hänge jag fick till mitt favoritarmband som jag bär varje dag. Det är en rund bricka där det står LÄNGTAR EFTER DIG

Det är tidigt i graviditeten men som min Syster sa då jag väntade Elian:
"Det man kan göra är att tro på sitt barn ifrån första stund. Om inte du gör det vem ska då göra det? "
Så jag tror att detta går BRA!






Nu ska jag lägga mig, önskar er alla en GOD NATT!




Kommentarer
Postat av: Angel

Underbart vackert.

2008-06-29 @ 23:03:53
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Emeliie

Åh va fint!

2008-06-30 @ 03:18:50
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/
Postat av: Tina

Kan du inte visa alla, eller ett urval av dina armband och länka till återförsöljarna. Tycker du verkar ha många fina =)Ha en skön dag!

2008-06-30 @ 08:40:57
Postat av: christine

Håller alla tummar & tår för den lille i magen. Barn är den största gåvan & det finns inget som gör en så lycklig såsom ett egna barn!

Lycka till!

Kramar från en med en Liten på 5 månader

2008-06-30 @ 09:36:28
Postat av: Sara - Dagens Positiva

SÅ fint! :)

2008-06-30 @ 17:12:16
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Sandra A

Det är rätt inställning :-) Klart det kommer gå bra! Och skulle det inte så tar man itu med det då... Men jag tror att man mår bättre i kropp och själ av att tänka positivt.

Men det ska bli så SPÄNNANDE att följa er! Själv har man mindre än en månad kvar till man får se vårt lilla mirakel :-) Man längtar såååå mycket!!



Ta hand om familjen och lilla magen! Och fortsätt tänka så positivt som du gör.. Det är så HÄRLIGT :-) / Kramar Sandra A

2008-06-30 @ 20:35:42
Postat av: Marias Kakburk

Va fina, otroligt vackra smycken!



Såg en härlig sida som Pernilla Wahlgren tipsade om, www.lifestone.com där kunde man bla beställa smycken med barnets hand/fotavtryck, ansikte etc på, jätte fina!

2008-07-01 @ 00:14:46
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0